“Sommerstemning”

Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skåtøy
Kjøkken: Pizza, Kafé
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj
Beskrivelse: Skåtøy Kafe & Galleri ligger midt inne på øya i naturskjønne omgivelser. Vi tilbyr forfriskninger og enkle retter. Vin- og ølrettigheter. I tillegg har vi overnattingsmuligheter, - 5 rom med felles kjøkken og bad i gjestehuset. Vi har kapasitet for kurs- og konferanser for opp til 30 personer. For å komme til øya kan du ta ferje til Skåtøyroa eller egen båt til Kirkebrygga. Vi har egne båtplasser. Galleriet holder til i bygningen som tidligere var Skåtøy skole og ligger på naboeiendommen til Skåtøy kirke. Fra mai til august arrangerer vi konserter og utstillinger av høy kvalitet. Vi ligger også rett ved arenaen til Skåtøy Vise og Poesifestival. Velkommen til oss!
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Ei perle i skjærgården.
Stemningen og atmosfæren er som alltid helt på topp. Ansatte som smiler når de flyr å serverer eller rydder.
God mat og godt drikke.
Fint for barn, dyr og andre som vil ha en god tid i hyggelige omgivelser

Takk, 769audunh

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en super kveld på Skåtoy. Nydelig mat, super vin og en fantastisk servitør i Rune. Vi kommer tilbake i morgen.

Takk, 472jantoreh
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære, helt topp service. Bra mat og gode porsjoner. Faktisk terningkast 6 til jentene som serverte oss. De var superblide og imøtekommende. Og Rune, restaurantsjefen gav oss en avslutning på lunchen med kanskje den beste Irish coffee’n jeg har smakt.

Takk, mcm7300
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted med fantastisk mat og service. Er du på Skåtøy så er dette stedet absolutt turen verdt

Takk, Knut B
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, super service og enkelt å komme frem. Pizzaen var super god og varm ved servering. Rett fra ovnen!

Takk, henrikbjorbekk

Har du vært i Skatoy Kafé? Del dine erfaringer!