“Herlig café med nydelig mat og ypperlig personale!”
Anmeldelse av Skåtøy Kafé

Skåtøy Kafé
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skåtøy
Kjøkken: Pizza, Kafé
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj
Beskrivelse: Skåtøy Kafe & Galleri ligger midt inne på øya i naturskjønne omgivelser. Vi tilbyr forfriskninger og enkle retter. Vin- og ølrettigheter. I tillegg har vi overnattingsmuligheter, - 5 rom med felles kjøkken og bad i gjestehuset. Vi har kapasitet for kurs- og konferanser for opp til 30 personer. For å komme til øya kan du ta ferje til Skåtøyroa eller egen båt til Kirkebrygga. Vi har egne båtplasser. Galleriet holder til i bygningen som tidligere var Skåtøy skole og ligger på naboeiendommen til Skåtøy kirke. Fra mai til august arrangerer vi konserter og utstillinger av høy kvalitet. Vi ligger også rett ved arenaen til Skåtøy Vise og Poesifestival. Velkommen til oss!
Anmeldt 23. juli 2020

Som fastboende på Skåtøy er det selvfølgelig litt fristende å holde denne perlen av en café litt for seg selv, men årets nye dyktige og engasjerte drivere og deres crew fortjener virkelig å bli heiet frem. Et seriøst løft fra i fjor! Gjennomgående deilig mat, bordservering (slutt på timeslange køer og pipedingser), varm atmosfære, og et veldig hyggelig og imøtekommende personale. La deg friste med en Irish coffee til dessert - den er helt magisk! Takk til alle, som med Rune i spissen alltid får en til å smile :)

Takk, 748mial

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig sted. Oppmerksomme servitører gjorde dette til en flott opplevelse. Veldig god pizza. Hyggelig sommer atmosfære.

Takk, Jan Rune J
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Spiste god fiskesuppe med gode venner på ett sted med en herlig atmosfære. Anbefaler å ta en tur ut når dere er i Kragerø

Takk, bredep2020
Anmeldt 22. juli 2020

Veldig god mat og service :)
Koselig sted som er verdt å besøke!!
Sommerstemning
Sørlandsidyll

Anbefaler pizza!

Takk, KristineS119
Anmeldt 22. juli 2020

Tipp topp stemning - fine folk God mat, anbefales Kort vei med båt eller ferge ut. Ta turen

Takk, 181hansw

Har du vært i Skåtøy Kafé? Del dine erfaringer!