“Fantastisk fiskesuppe og blåskjell!”
Anmeldelse av Skatoy Kafé

Skatoy Kafé
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skåtøy
Kjøkken: Pizza, Kafé
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj
Beskrivelse: Skåtøy Kafe & Galleri ligger midt inne på øya i naturskjønne omgivelser. Vi tilbyr forfriskninger og enkle retter. Vin- og ølrettigheter. I tillegg har vi overnattingsmuligheter, - 5 rom med felles kjøkken og bad i gjestehuset. Vi har kapasitet for kurs- og konferanser for opp til 30 personer. For å komme til øya kan du ta ferje til Skåtøyroa eller egen båt til Kirkebrygga. Vi har egne båtplasser. Galleriet holder til i bygningen som tidligere var Skåtøy skole og ligger på naboeiendommen til Skåtøy kirke. Fra mai til august arrangerer vi konserter og utstillinger av høy kvalitet. Vi ligger også rett ved arenaen til Skåtøy Vise og Poesifestival. Velkommen til oss!
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk fiskesuppe og blåskjell! Fullbyrder en perfekt sommerdag en kort jolletur fra ankringsplassen på vestre Rauane. Hilsen Fiskesuppenerd

Dato for besøk: august 2020
Takk, SeilerJorgen

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Beste kafeen, med beste servitør Simen som var rask, kjekk, vennlig og serviceminded! Han tok til og med pullups for å underholde oss sent på kvelden!

5  Takk, Veslemiau
Anmeldt 30. juli 2020

Et sted med helt spesiell atmosfære, nydelig mat og spesielt hyggelige servitører som sprer livsglede ,rett og slett en sjelden opplevelse, terningkast 6 fra oss

Takk, 239kristino
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Lunsj på Skåtøy Cafe. Reker til hun ene og blåskjell til han andre. Bare veldig godt. I tillegg, kun positivt personale. Blide, flinke og bygger opp en positiv atmosfære.

Takk, 475perf
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Super hyggelig å være her❤️ anbefaler alle å komme å spise her! God stemning hyggelige ansatte å god mat!

Takk, Tmwa03

Har du vært i Skatoy Kafé? Del dine erfaringer!