“Veldig koselig! ”

Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skåtøy
Kjøkken: Pizza, Kafé
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj
Beskrivelse: Skåtøy Kafe & Galleri ligger midt inne på øya i naturskjønne omgivelser. Vi tilbyr forfriskninger og enkle retter. Vin- og ølrettigheter. I tillegg har vi overnattingsmuligheter, - 5 rom med felles kjøkken og bad i gjestehuset. Vi har kapasitet for kurs- og konferanser for opp til 30 personer. For å komme til øya kan du ta ferje til Skåtøyroa eller egen båt til Kirkebrygga. Vi har egne båtplasser. Galleriet holder til i bygningen som tidligere var Skåtøy skole og ligger på naboeiendommen til Skåtøy kirke. Fra mai til august arrangerer vi konserter og utstillinger av høy kvalitet. Vi ligger også rett ved arenaen til Skåtøy Vise og Poesifestival. Velkommen til oss!
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Kjempekoselig kafé med superentusiastiske ansatte og kjempegod stemning! Masse gode forslag til nye og ukjente drink-komboer og fantastisk service! Alle tomlene opp

Takk, martebarte86

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Stemningen her må oppleves! Maten og servicen er ypperlig i koselige omgivelser!
Kortreist mat av ypperlig kvalitet levert av supert personale! Her blir man ivaretatt.

Takk, 97sindreb
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Veldig koselig opplevelse på vakre Skåtøy. God mat, hyggelige servitører og trivelig atmosfære. Anbefales!

Takk, Karl-Ludvig M
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk fiskesuppe og blåskjell! Fullbyrder en perfekt sommerdag en kort jolletur fra ankringsplassen på vestre Rauane. Hilsen Fiskesuppenerd

Takk, SeilerJorgen
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Beste kafeen, med beste servitør Simen som var rask, kjekk, vennlig og serviceminded! Han tok til og med pullups for å underholde oss sent på kvelden!

5  Takk, Veslemiau

Har du vært i Skatoy Kafé? Del dine erfaringer!