“Den beste maten og servicen”
Anmeldelse av Skåtøy Kafé

Skåtøy Kafé
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skåtøy
Kjøkken: Pizza, Kafé
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj
Beskrivelse: Skåtøy Kafe & Galleri ligger midt inne på øya i naturskjønne omgivelser. Vi tilbyr forfriskninger og enkle retter. Vin- og ølrettigheter. I tillegg har vi overnattingsmuligheter, - 5 rom med felles kjøkken og bad i gjestehuset. Vi har kapasitet for kurs- og konferanser for opp til 30 personer. For å komme til øya kan du ta ferje til Skåtøyroa eller egen båt til Kirkebrygga. Vi har egne båtplasser. Galleriet holder til i bygningen som tidligere var Skåtøy skole og ligger på naboeiendommen til Skåtøy kirke. Fra mai til august arrangerer vi konserter og utstillinger av høy kvalitet. Vi ligger også rett ved arenaen til Skåtøy Vise og Poesifestival. Velkommen til oss!
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Skåtøy kafe er en perle! Alltid blide, flinke og tilgjengelige servitører med Rune som sjef
Menyen er variert, og rettene er smakfulle, og pent presentert Fiskesuppa er dyrest på menyen, men verdt prisen

Takk, Dream67488871992

2024 av 157 anmeldelser

Anmeldt 19. juli 2021

Svært dårlig opplevelse. Over 2 timer ventetid på maten og ingen informasjon å få. Uhøflig servitører.

Takk, 663heddar
Anmeldt 19. juli 2021

Er du på ferie i området MÅ du ta en tur hit! Veldrevet kafe/restaurant med topp service og en perfekt meny med meget gode retter!
Man har også en eksklusiv vinkjeller som anbefales å teste ut!

1  Takk, Lowe0567
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Det gikk gteit å legge til på ikkeprivat plass nede på brygga. Vi fikk bord ganske fort og bestilte forskjellige hovedretter fiskesuppe, serranopizza og skagensmørbrød. Alt veldig godt. God øl også. Maten kom forholdsvis raskt. Ung flink chef og servitører. Anbefales. Vi kommer tilbake.

Takk, JKristian
Anmeldt 8. juli 2021

Verdens hyggeligste kafé og fantastisk gjestfrie, oppmerksomme og søte servitører. Skåtøy kafé kan anbefales på det varmeste.

Takk, Paradise755747

Har du vært i Skåtøy Kafé? Del dine erfaringer!