“Deilig mat, god service og nydelige omgivelser”
Anmeldelse av Skåtøy Kafé

Skåtøy Kafé
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skåtøy
Kjøkken: Pizza, Kafé
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj
Beskrivelse: Skåtøy Kafe & Galleri ligger midt inne på øya i naturskjønne omgivelser. Vi tilbyr forfriskninger og enkle retter. Vin- og ølrettigheter. I tillegg har vi overnattingsmuligheter, - 5 rom med felles kjøkken og bad i gjestehuset. Vi har kapasitet for kurs- og konferanser for opp til 30 personer. For å komme til øya kan du ta ferje til Skåtøyroa eller egen båt til Kirkebrygga. Vi har egne båtplasser. Galleriet holder til i bygningen som tidligere var Skåtøy skole og ligger på naboeiendommen til Skåtøy kirke. Fra mai til august arrangerer vi konserter og utstillinger av høy kvalitet. Vi ligger også rett ved arenaen til Skåtøy Vise og Poesifestival. Velkommen til oss!
Anmeldt 26. juli 2021

Alltid hyggelig å spise på Skåtøy Kafé. Betjeningen er hyggelig, maten er god, og omgivelsene er fantastiske. Anbefaler blåskjell og pizza. I tillegg er stedet det hundevennlig!

Takk, 526gittee

Anmeldt 24. juli 2021

Herlig mat (vi spiste hvitvinsdampede blåskjell, serrano- og skinkepizza og rekesmørbrød), flott vertskap og deilig atmosfære. Da minstemann sovna ved bordet, fikk vi flyttet bord til ett med benk hvor hun kunne sove. Er du i Kragerø anbefales et besøk innom Skåtøy kafé på det varmeste!

1  Takk, Linda N
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Supergod mat, og strålende service! Virkelig verdt turen ut til Skåtøy for å oppleve denne skjønne perlen. Like fornøyd hver gang !

Takk, 269emilieh
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat på Skåtøy kafe, og god service i hyggelige omgivelser. En perle! Vært her flere ganger og like fornøyd hver gang.

Takk, 792amalies
Anmeldt 24. juli 2021

Sykt god mat og helt sykt bra service! Anbefaler å komme. En liten gjestebrygge for både små og store båter

Takk, CHF_2008

Har du vært i Skåtøy Kafé? Del dine erfaringer!