“Krasjlanding på sensommeren”

Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skåtøy
Kjøkken: Pizza, Kafé
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj
Beskrivelse: Skåtøy Kafe & Galleri ligger midt inne på øya i naturskjønne omgivelser. Vi tilbyr forfriskninger og enkle retter. Vin- og ølrettigheter. I tillegg har vi overnattingsmuligheter, - 5 rom med felles kjøkken og bad i gjestehuset. Vi har kapasitet for kurs- og konferanser for opp til 30 personer. For å komme til øya kan du ta ferje til Skåtøyroa eller egen båt til Kirkebrygga. Vi har egne båtplasser. Galleriet holder til i bygningen som tidligere var Skåtøy skole og ligger på naboeiendommen til Skåtøy kirke. Fra mai til august arrangerer vi konserter og utstillinger av høy kvalitet. Vi ligger også rett ved arenaen til Skåtøy Vise og Poesifestival. Velkommen til oss!
Anmeldt 12. august 2021

Vi besøker kaféen 3-4 ganger hver sesong, og alltid vært veldig fornøyd. Siste besøk for sesongen var imidlertid et unntak. Det var middelmådig mat, spesielt pizzaene bar preg av hastverksarbeid. Hovedproblemet var imidlertid servicen. Med noen unntak vi observerte hos andre bord, var det en gjeng ungdommer på jobb som virket mest interessert i å få sommerjobben overstått. Det var absolutt ingen oppsøkende betjening ved vårt bord. Dessert ga vi opp etter at menyene aldri kom på bordet. Vi kommer selvsagt igjen, og satser på at dette var et sammentreff av uheldige omstendigheter. Skåtøy kafé fikk denne tilbakemeldingen på dm men har aldri svart

Takk, DagS69
Skåtøy Kafé, Marketing på Skåtøy Kafé, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hei Dag,

Beklager så mye at opplevelsen ikke ble slik den burde være. Vi takker for at du deler din tilbakemelding, slik at vi har mulighet til å forbedre oss. Vi håper allikevel vi ser deg igjen, slik at vi får rettet opp inntrykket.

Anmeldt 30. juli 2021

Et spisested og ei øy som er verdt et besøk. Nydelig mat og god service. Artig og flott både ute og inne. Kunstutstilling på veggene.

Takk, LoveTravel428448
Anmeldt 26. juli 2021

Alltid hyggelig å spise på Skåtøy Kafé. Betjeningen er hyggelig, maten er god, og omgivelsene er fantastiske. Anbefaler blåskjell og pizza. I tillegg er stedet det hundevennlig!

Takk, 526gittee
Anmeldt 24. juli 2021

Herlig mat (vi spiste hvitvinsdampede blåskjell, serrano- og skinkepizza og rekesmørbrød), flott vertskap og deilig atmosfære. Da minstemann sovna ved bordet, fikk vi flyttet bord til ett med benk hvor hun kunne sove. Er du i Kragerø anbefales et besøk innom Skåtøy kafé på det varmeste!

1  Takk, Linda N
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Supergod mat, og strålende service! Virkelig verdt turen ut til Skåtøy for å oppleve denne skjønne perlen. Like fornøyd hver gang !

Takk, 269emilieh

Har du vært i Skåtøy Kafé? Del dine erfaringer!