“Deilige Skåtøy cafe”

Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skåtøy
Kjøkken: Pizza, Kafé
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj
Beskrivelse: Skåtøy Kafe & Galleri ligger midt inne på øya i naturskjønne omgivelser. Vi tilbyr forfriskninger og enkle retter. Vin- og ølrettigheter. I tillegg har vi overnattingsmuligheter, - 5 rom med felles kjøkken og bad i gjestehuset. Vi har kapasitet for kurs- og konferanser for opp til 30 personer. For å komme til øya kan du ta ferje til Skåtøyroa eller egen båt til Kirkebrygga. Vi har egne båtplasser. Galleriet holder til i bygningen som tidligere var Skåtøy skole og ligger på naboeiendommen til Skåtøy kirke. Fra mai til august arrangerer vi konserter og utstillinger av høy kvalitet. Vi ligger også rett ved arenaen til Skåtøy Vise og Poesifestival. Velkommen til oss!
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Deilige pizzaer og overdådige rekesmørbrød i fantastiske omgivelser.❤️
Hyggelig og morsom betjening. Elsker dette stedet.

Dato for besøk: september 2021
Takk, morten s

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Et fantastisk sted med et nydelig personale! Rask servering, super service og fantastisk mat anbefales virkelig!!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Pernille Marie T
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Verdens beste servitør Rune. God stemning og god d mat,drikke .
Fiskesuppe og pizzaen må prøves...alltid god service..
Lett og komme til med båt eller ferge ifra Kragerø

Takk, janhenningw
Anmeldt 12. august 2021

Vi besøker kaféen 3-4 ganger hver sesong, og alltid vært veldig fornøyd. Siste besøk for sesongen var imidlertid et unntak. Det var middelmådig mat, spesielt pizzaene bar preg av hastverksarbeid. Hovedproblemet var imidlertid servicen. Med noen unntak vi observerte hos andre bord, var det en gjeng ungdommer på jobb som virket mest interessert i å få sommerjobben overstått. Det var absolutt ingen oppsøkende betjening ved vårt bord. Dessert ga vi opp etter at menyene aldri kom på bordet. Vi kommer selvsagt igjen, og satser på at dette var et sammentreff av uheldige omstendigheter. Skåtøy kafé fikk denne tilbakemeldingen på dm men har aldri svart

Takk, DagS69
Skåtøy Kafé, Marketing på Skåtøy Kafé, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hei Dag,

Beklager så mye at opplevelsen ikke ble slik den burde være. Vi takker for at du deler din tilbakemelding, slik at vi har mulighet til å forbedre oss. Vi håper allikevel vi ser deg igjen, slik at vi får rettet opp inntrykket.

Anmeldt 30. juli 2021

Et spisested og ei øy som er verdt et besøk. Nydelig mat og god service. Artig og flott både ute og inne. Kunstutstilling på veggene.

Takk, LoveTravel428448

Har du vært i Skåtøy Kafé? Del dine erfaringer!