“Bakhagen er en perle av en”
Anmeldelse av Tollboden Bakhagen

Tollboden Bakhagen
Vurdert som nr. 8 av 18 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Bakhagen er en perle av en restaurant i Kragerø, Norge! Vi som har fulgt med og besøkt Tollboden siden 1990-tallet er glade for utviklingen med ny eier. Vi kommer tilbake hvert år for god mat og veldig hyggelig service. Hotellet er fantastisk med spennende design og gode senger. Først vil vi takke Christian som er en fantastisk vert og så vil vi fremheve Frida som er en solstråle av en hovmester. Daniel og Chris ordner de beste vinene. Marlene og alle de andre som jobber utrolig hardt for at vi skal nyte god service både på Tollboden restaurant, bakhagen og på Hotel Tollboden, vi kan ikke rose dere nok!!!
Takk! Hilsen Synnøve Wille Våge & Michael Goertz

1  Takk, michael_synnoeve
Tollboden_Restaurant, Marketing på Tollboden Bakhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Hjertelig takk for denne flotte tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på at dere tok dere tid til å skrive denne og vi setter enda mer pris på dere som gjester. Ha en fortsatt fin sommer og vi gleder oss til å se dere igjen! Team Tollboden

Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Dette var en smaksopplevelse, vi var en liten venninde gjeng, som alle tok 5 retter, Bakhagen spanderte den 6 hyggelig overraskelse en liten appetizer. God service med en en oppriktig interesse for hva de serverte. Gode viner. Kommer helt klart igjen.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, kornumak
Tollboden_Restaurant, Public Relations Manager på Tollboden Bakhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2019

Tusen takk for din hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Vi gleder oss til å kunne ønske dere velkommen igjen i 2020.

Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Vi var seks voksne og en ungdom/barn som spiste lunsj. Barnemenyen hadde pizza, men det var det tomt for. Barnet (spiste) derfor en spagetti bolognese, men den var litt kald/lunken og smakte lite. 5 voksne valgte tagliatelle med kongekrabbe, men dette smakte absolutt ingenting. Jeg ba om ekstra parmesan for gjengen, men det var de tomme for. Servitøren prøvde så godt hun kunne og hadde revet litt gulost kun for en porsjon. Sist ut valgte entrecôte/steak sandwich. Denne var god, men med brent grillskorpe. Nei, dette er ikke stedet å spise lunsj.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 2anneliv

Hei! Vi beklager på det sterkeste at opplevelsen deres hos oss ikke var som forventet. Det høres ut som om mye ikke stemte den dagen. Vi setter derfor veldig stor pris på din tilbakemelding som gir oss muligheten for forbedring. Vi håper at vi får anledning til å rette på dette inntrykket ved et neste besøk.

Anmeldt 28. juli 2019

For en nydelig plass, en oase av et sted.
Åpent for lunsj og middag. Bestill bord til middag.
Vi fikk en tilpasset 4 retters middag, hvor kjøkkensjefen hadde satt sammen en nydelig meny. Kveite- og kamskjellceviche, smørstekt kongekrabbe, grillet entrecôte og ostetallerken. Kjøkkensjefen (Thomas) var selv ute å presenterte et par av rettene.
Vinpakke til dette er en selvfølge, med et av Norges beste vinkart(kåret av Kapital) og 2 glass i Winespectator.
Også en stor takk til hovmester Malin for utmerket service.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, KennethSimso

Tusen takk for din hyggelig anmeldelse, det setter vi stor pris på. Vi gleder oss til å kunne ønske deg velkommen igjen til neste sesong. Mvh fra Kragerø

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Middag med gode venner en søndag ettermiddag. Beste matopplevelse på lenge. Hyggelig betjening. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Marit R B

Tusen takk for din hyggelig anmeldelse og hjertelig velkommen tilbake!

Reisende som så på Tollboden Bakhagen, så også på

Har du vært i Tollboden Bakhagen? Del dine erfaringer!