“Anbefales”
Anmeldelse av Smauet I Kragerø

Smauet I Kragerø
Vurdert som nr. 1 av 20 Restauranter i Kragerø
Beskrivelse: Smuget er en liten restaurant og delibutikk i Kragerø. Intim bistro, deilig uteservering, oster, spekemat, sjømat, vin og herlig stemning.
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og vin med hyggelig og engasjert betjening. Enkelt men koselig. Anbefaler virkelig et besøk her - vi kommer ihvertfall helt sikkert igjen !

Takk, Morten M

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi var 7 nabopar/venner som tilbragte helgen på Jomfruland/Kragerø. Vi hadde bestilt bord på forhånd og siden vi var 14 stykker og fylte lokaler fikk vi et lukket arrangement. Fantastisk flotte omgivelser, en smaksopplevelse man vanligvis må reise til middelhavet for å oppleve og ikke minst en vertinne som hadde både riktig serviceinnstilling, gode kokkeegenskaper/ vin kjennskap og evne til å finne bølgelengden med sine gjester. Kan ikke finne noe bedre!

1  Takk, annecathrinet
Anmeldt 19. september 2018

Dette er et lite sted med god atmosfære og fantastiske oster og skinker fra ulike deler av verdenen. Vi var fire mennesker som delte et oste fat og et skinke fat, servert med god italiensk rødvin, ble dette en veldig hyggelig stund, som en avsluttning på sommeren 2018 i Kragerø.

2  Takk, 952pederr
Anmeldt 10. august 2018

En magisk perle av en restaurant. Sjarmerende beliggenhet i en liten bakgate. Ypperlig service med rå kjennskap til maten og viner gjorde dette til en fantastisk opplevelse.
Gå hit hvis du er i Kragerø, du vil garantert bli fortryllet av både maten og stemningen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, lisenherseth
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi kom helt tilfeldigvis forbi, var heldig og fikk overta et bord som ble ledig. Det er få bord, anbefaler å reservere på forhånd for dette er et attraktivt spisested med en unik plassering og atmosfære. Profesjonell og imøtekommende servering med lidenskap for mat og vin. Kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Gjermund L

Reisende som så på Smauet I Kragerø, så også på

Kragerø, Kragero

Har du vært i Smauet I Kragerø? Del dine erfaringer!