“Sjarmerende tapasresaurant med stive priser.”
Anmeldelse av Smauet I Kragerø

Smauet I Kragerø
Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Kragerø
Beskrivelse: Smuget er en liten restaurant og delibutikk i Kragerø. Intim bistro, deilig uteservering, oster, spekemat, sjømat, vin og herlig stemning.
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Sjarmerende bortgjemt perle.
Nydelig tapasmeny.
Lite barnevennlig meny.
La merke til at glassene kan lett velte pga avstanden mellom bordplaten, ellers en koselig bakgård.
Høy prisklasse også for barn.

Takk, agevels

2024 av 80 anmeldelser

Anmeldt 21. juli 2021

Fantastisk opplevelse. Nydelig mat og svært hyggelig betjening! Man får nesten følelsen av å være i utlandet når man sitter og spiser tapas i det smale smuget! Anbefales på det sterkeste!!

Takk, Majaellingsen
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Beste tapasen jeg noen gang har spist i Norge. Fantastisk service, koselig atmosfære og får følelsen av å være i syderligere strøk. Anbefales på det sterkeste og ta turen hit hvis en er i Kragerø, bør booke i forkant da det var svært populært!

Takk, GoPlaces19085372411
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Wow!!!
For en skjult perle. Nydelig, nydelig tapas i et hyggelig smug. Topp service i flotte omgivelser! Har du lyst på en avslappet deilig lunsj eller middag er dette stedet!

1  Takk, borgeast
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

På ferie i Kragerø med min lille familie. Vi har lengtet et år etter samme opplevelse som vi hadde i fjor,å det fikk vi å mer til. Den spansk inspirerte restauranten skuffer ikke. Nydelig mat ,drikke,stemning og personell. Den ene servitøren og hans samboer(kokken) driver restauranten sammen. Du merker straks på både mat og drikke at dette er noe di kan og brenner for. Her kan du også handle oster,kjøtt,oliven osv… til å ha med hjem. Anbefaler virkelig denne lille litt gjemte perlen i Kragerø.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 608ragnhildh

Reisende som så på Smauet I Kragerø, så også på

Har du vært i Smauet I Kragerø? Del dine erfaringer!