“Utmerket 🔟”
Anmeldelse av Smauet I Kragerø

Smauet I Kragerø
Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Kragerø
Beskrivelse: Smuget er en liten restaurant og delibutikk i Kragerø. Intim bistro, deilig uteservering, oster, spekemat, sjømat, vin og herlig stemning.
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Et godt spiseted med den beste tapasen jeg har spist i Norge. Godt utvalg av gode viner og en meget hyggelig betjening. Vi bestilte bord til dagen etterpå også

Takk, lars0lavh

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Var heldig og fikk bord på kort varsel. Ble godt tatt i mot, og fikk et bord det hunden kunne ligge rett bak oss.
Nydelig tapas og vin, som virkelig kan anbefales
Vi kommer garantert tilbake

1  Takk, hilnor
Anmeldt 2. august 2021

Et sjarmerende sted i en av bakgatene i nydelige Kragerø. Fantastisk tapasmat og hyggelig betjening

Takk, GinaA1196
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Sjarmerende bortgjemt perle.
Nydelig tapasmeny.
Lite barnevennlig meny.
La merke til at glassene kan lett velte pga avstanden mellom bordplaten, ellers en koselig bakgård.
Høy prisklasse også for barn.

Takk, agevels
Anmeldt 21. juli 2021

Fantastisk opplevelse. Nydelig mat og svært hyggelig betjening! Man får nesten følelsen av å være i utlandet når man sitter og spiser tapas i det smale smuget! Anbefales på det sterkeste!!

Takk, Majaellingsen

Reisende som så på Smauet I Kragerø, så også på

Har du vært i Smauet I Kragerø? Del dine erfaringer!