Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk et stort og helt nyrenovert rom, med
Moderne møblering. Gode senger, men for oss, for tykke dyner. Frokosten var utmerket til å være underlagt coronarestriksjonene. Skal det trekkes noe så er det lydisolasjonen mellom etasjene. Vi kunne høre nesten hvert ord som ble sagt i etasjen over oss. Og en heftig diskusjon kl 2.30 på natten er ikke så hyggelig akkurat .

Takk, troyaner
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk, nyrenovert hotell med mye historie i veggene. Helt unikt og særdeles smakfullt. Særlig hyggelig var det å bli ønsket velkommen av Katrine - smilende, personlig og varm :)) En slike velkomst glemmer vi ikke!

Takk, EmLovli
Anmeldt 12. desember 2019

Julebord med 8 damer! Hyggelig mottagelse, FANTASTISKE rom der alle hadde hver sin sjarm, spennende og nydelig 3 retters middag, behjelpelige og imøtekommende ansatte. Alt i alt et fantastisk opphold som jeg sterkt kan anbefale!

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, tonem561
Tollboden_Restaurant, Informasjonssjef på Tollboden Hotell og Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2020

Tusen takk for din hyggelig anmeldelse. Det setter vi stor pris på.
Veldig godt å høre at dere hadde et fint opphold hos oss. Vi håper å kunne ønske dere velkommen som hotell- og restaurantgjester igjen snart!

Anmeldt 1. desember 2019

Vi (3 vennepar)tok turen til Kragerø og Tollboden Hotell og restaurant for årets julebord. Hotellet er en spennende blanding av gammelt tømmer og moderne design. Store fine rom med sjøutsikt. Stor og god seng. Deilig bad. God frokosttallerken og julemeny på kvelden i den flotte restauranten på brygga. Hyggelig personalet,som ordnet et rom til hunden. Takk til Cathrine som ryddet opp i en litt uoversiktlig sluttregning.
Vi var i hovedsak veldig fornøyd. Det som trakk "litt" var at det ikke var folk tilgjengelig i resepsjonen i perioder på dagen/kvelden. Litt komplisert å finne ut av den moderne belysningen på rommet. Vi kommer gjerne igjen,og vil anbefale dette hotellet til venner og bekjente. En perle midt i Kragerø sentrum

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, kristinf187

Tusen takk for din hyggelig anmeldelse og dine nyttige tilbakemeldinger! Det setter vi stor pris på.
Godt å høre at dere hadde et fint opphold hos oss. Vi ser frem til å kunne ønske dere velkommen som hotell- og restaurantgjester igjen og tusen takk for at dere anbefaler oss videre! Beste hilsen fra Kragerø

Anmeldt 17. november 2019

Tusen takk for hyggelig mottakelse og et fantastisk rom. Her kan man slappe av i nydelige omgivelser, flott frokost og super service ❤️ Kommer gjerne igjen
Ligger midt i smørøyet ved kanalen, med fantastisk utsikt.

Romtips: Super utsikt.
Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Baa987

Tusen takk for din hyggelig anmeldelsen. Det setter vi stor pris på.
Godt å høre at dere hadde et fint opphold hos oss. Velkommen tilbake!