Orbitz.com
eDreams
Travelocity
FindHotel
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte her, da det var sentralt i Kragerø. Rommene var virkelig store og fine. Badet nydelig med deilige såper og kremer. Ett minus var at det ikke var hårføner på rommet. Vi hadde gitt beskjed på forhånd, om ikke å ha dunputer og dun dyner på rommet pga allergi. Det ble ikke gjort noe med, og de hadde ingen alternativer heller. Endte med at vi lå i laken og brukte klær til hodepute. Det gjorde for såvidt ikke noe, da det var ganske varmt på rommet. Ingen AC. Da vi sjekket ut fikk vi fratrekk i prisen, pga dun på rommet. Frokosten var i nydelige bakhagen.

2  Takk, WencheR
Anmeldt 20. mars 2021

Hele hotellet er så gjennomført lekkert, og veldig hyggelig og bra betjening! Utmerket beliggenhet! Gode senger og flott sengetøy! Vi bodde i hovedbygningen som er veldig gammel og med forskjellige nivåer f.eks. mellom rommet og badet, så dersom man er veldig bevegelseshemmet så kan det by på problemer. Vi koste oss og kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: mars 2021
2  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 12. oktober 2020

Kloakklukt i hotellrommet, med base i hotellrommets toalett som ikke hadde luftemuligheter. Lukten møtte oss i trappen opp til hotellrommet, så det virket som et problem i kloakksystemet.
Ingen betjening etter kl 20, og ikke mulig å få tak i noen som jobbet på hotellet. Ugreit i forhold til spørsmål rundt lukten, men også problematisk for brannsikkerhet og uvedkommende på hotellet.
I forhold til prisen var dette altfor dårlig.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, HMbeis
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Noen oppe i Fredensborg-systemet bør gi Katrine i resepsjonen en medalje eller en skikkelig lønnsøkning!
Hvordan hun betjente resepsjonen samtidig som hun laget og serverte frokost, mens hun håndterte masete konferansegjester var en stilstudie i servicementalitet og profesjonalisme!

Gleder meg til neste opphold

Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, SteinK16
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk et stort og helt nyrenovert rom, med
Moderne møblering. Gode senger, men for oss, for tykke dyner. Frokosten var utmerket til å være underlagt coronarestriksjonene. Skal det trekkes noe så er det lydisolasjonen mellom etasjene. Vi kunne høre nesten hvert ord som ble sagt i etasjen over oss. Og en heftig diskusjon kl 2.30 på natten er ikke så hyggelig akkurat .

Takk, troyaner