Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
21–26 av 43 anmeldelser
Anmeldt 27. august 2020

Slitsom vert. Dra et annet sted hvis du vil ha et hyggelig og avslappende opphold.

Verten oppfÞrte seg lite gjestfritt overfor oss. Da vi ankom, ga han en lang, passiv-aggressiv lekse om depositumet, som helt enkelt kunne vippses pÄ stedet, og baksnakket de andre gjestene som hadde kommet dit like fÞr oss. Neste morgen hang han rundt oss da vi vasket ut, hvor han gjorde et stort nummer ut av ubetydelige ting. Han var ved et par anledninger direkte ufin og presterte til og med Ä klage til oss pÄ at han stadig hadde gjester som ikke klarte Ä oppfÞre seg slik han mente de burde (fordi mannen min tok oppvasken pÄ fellesomrÄdet der det var vask, sÄpe og varmtvannsbereder, og gikk inn pÄ utedoen med sko pÄ).

Da vi skulle dra, takket han for et hyggelig opphold og forsĂžkte tilsynelatende Ă„ rette opp inntrykket med Ă„ gi oss gratis kano neste gang, men det er ikke aktuelt for oss.

4  Takk, 516kathrineh
Per Inge Isaksen, Eier pÄ Mikrohyttene i KragerÞ, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 29. september 2020

Vi beklager at du ikke er helt fornĂžyd med oppholdet hos oss. Vi jobber hver dag for Ă„ bli bedre. Velkommen tilbake.

Anmeldt 1. august 2020

Vi overnattet i kronen og det er en vanvittig koselig hytte med en fantastisk utsikt. En utrolig hyggelig, morsom og imÞtekommende vert som virkelig har skapt en unikt sted og et herlig konsept med flotte hytter, artige aktiviteter og et minne for livet. Anbefaler alle Ä reise hit, bÄde store og smÄ for Ä lade batteriene og kose seg skikkelig. En av de beste opplevelsene vi har hatt i livet

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, lenas694
Per Inge Isaksen, Eier pÄ Mikrohyttene i KragerÞ, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 18. september 2020

Hei, og takk for din supre anmeldelse Lena. Hyggelig Ă„ hĂžre at dette er en av de beste opplevelsene dere har hatt i livet. Dere er hjertelig velkommen tilbake. Vi sees. /Per Inge

Anmeldt 25. april 2020

Vi ankom Mikrohytter 55 min fÞr innsjekk pÄ hytta. Det fordi vi vurderte kjÞreturen litt lenger. Vi parkerte bilen pÄ anvist sted. Gikk en tur rundt pÄ omrÄdet.
Etter ca 6-7 min kommer det en bil i rasende fart mot oss. Jeg var redd for Ä bli kjÞrt ned. Ut kommer en sinna mann og lurer pÄ hvem jeg er. Jeg har leid hytte her sier jeg. Jeg var for tidlig ute og ble bedt om Ä forlate plassen omgÄende. Det var sÄ ubehagelig at jeg ble redd. Han ventet til vi hadde satt oss i bilen vÄr og fulgte etter oss de 3 km for Ä komme ut skogen og ut pÄ fylkesveien. Der kjÞrte jeg inntil veikanten og mÄtte nesten hive etter Ä puste. Var i sjokk. For en grusom mottakelse og vi ble jaget bort fra omrÄdet. Her skulle vi liksom bo og ha en hyggelig helg. Jeg torde ikke reise tilbake. Ba om Ä fÄ mine penger tilbake. Noe jeg ikke fÄr. Han skriver at han var stresset. Og etter leiebetingelser sÄ ville dette bli ansett som ikke mÞtt opp. Hva er galt med folk? Dette er jo veldig skremmende. Kan virkelig noen drive et slikt sted med en sÄnn adferd. SÄ dere som vurderer dette. Ikke gjÞr det. En ubehagelig mann.

Dato for oppholdet: april 2020
14  Takk, NinaO458

Anmeldt 4. april 2020 via mobile enheter

Vi overnattet en natt i hytta "kronen". Fikk en varm velkomst av Per Inge, som har bygget hyttene og drifter dem.

Hytta ligger litt for seg selv, midt i naturen med masse dyreliv rett utenfor hytta. Flott utsikt fra bÄde stue og sovehems, der en til og med ser rett opp pÄ stjernene gjennom store vinduer i skrÄveggen. Solnedgang ved bÄlpanna, og mange aktivitetstilbud pÄ gÄrden til Per Inge.

Standarden pÄ hytta var god, med innlagt strÞm og fylte vannkanner. Sengen var behagelig, og det gÄr fort Ä fÄ varme i hytta med vedovnen.

En tur hit anbefales! Vi kunne tenke oss Ä invitert med noen venner til neste gang, sÄ en kan ha hver sin hytte og vÊre sammen pÄ aktiviteter og matlaging. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: april 2020
Takk, dagerik1
Mikrohyttene, Kundeansvarlig pÄ Mikrohyttene i KragerÞ, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 5. april 2020

Tusen takk for flott anmeldelse Dag-Erik. Veldig hyggelig Ă„ ha dere her. Vi ser frem til at dere tar med et vennepar eller to og kommer tilbake. Velkommen tilbake. Harley og Per Inge

Anmeldt 30. mars 2020

Anbefales absolutt ikke, vi bestilte opphold i desember, til den siste helgen i mars. Grunnet corona krisen fÄr man ikke lov og vÊre pÄ hytte utenfor hjem kommunen og vi spurte dermed om og fÄ flytte oppholdet vÄrt til hÞsten. Nei, det mÄtte vi ta med reise forsikringen vÄr. Absolutt ingen samarbeidsvilje. Betalte 2700kr for ingenting. Kommer aldri til og anbefale disse til noen igjen.

Dato for oppholdet: mars 2020
4  Takk, isabellehermansen
Mikrohyttene, Kundeansvarlig pÄ Mikrohyttene i KragerÞ, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2020

Hei Isabelle, vi beklager at du fÞler at kundeservicen vÄr er skikkelig elendig. Koronaepidemien har rammet alle, og spesielt vi som driver innen turistnÊringen, Hyttene vÄre har vÊrt Äpne hver eneste dag da de ikke er berÞrt av det norske hytteforbudet, noe som stÄr tydelig pÄ vÄre nettsider. De aller fleste gjestene vÄre som har tatt kontakt innen fristene vÄre og som Þnsker det har fÄtt avbestilt eller endret sitt opphold. Selv etter at du sendte en sur e-post til oss 4 dager fÞr du skulle sjekke inn sendte vi deg svar tilbake og ba deg ta kontakt med oss. Det gjorde du ikke. I tillegg ringte vi deg 2 ganger uten at du svarte eller ringte tilbake. Det var litt dumt da vi likevel hadde tenkt Ä tilby deg Ä fÄ endret ditt opphold.. (nÄ er det dessverre for sent da ditt opphold er registrert som NoShow)