Anmeldt 18. juli 2021

Vi startet hytteturen med et omvendt escaperoom, som ble en veldig morsom start på oppholdet! Verten er en super sosial kar, veldig gjestfri og hyggelig. Nydelig hytteplass, med vakkert uteområdet og bålpanne vi koste oss ved på kvelden. Mikrohyttene tilbyr unike opplevelser og mange morsomme aktiviteter som escaperoom og øksekast som vi fikk testet ut! Anbefales virkelig!

Takk, MichelleSchermann
Per Inge Isaksen, Eier på Mikrohyttene I Kragerø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Hei Michelle, og takk for din anmeldelse. Særdeles hyggelig å ha dere her, Vi håper ikke det blir lenge til neste gang vi sees. En høst eller vintertur til oss anbefales. Ha en fortsatt flott sommer. Kaptein pripp hilser:-) /Per Inge

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en meget trivelig og avslappende tur til hytta «Kronen». Nydelig utsikt, kort vei til badevannet, flott hytte og hjelpsom vert. Prøvde oss på kanoutleie, og det anbefales. Skal tilbake igjen!

Takk, jakobm248
Per Inge Isaksen, Eier på Mikrohyttene I Kragerø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Flott å høre at dere trivdes med hytta, kanotur, badevann og hyttevert. :-) Tusen takk for din anmeldelse og hjertlig velkommen tilbake. Lykke til med det vi snakket om og ha en fantastisk sommer begge to! /Per Inge

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Fine hytter, hyggelig vertskap. Nok aktiviteter for barna. Mange muligheter til aktiviteter i området. Spesielt da med kanotur som ble turens høydepunkt, med kanal, strender og mange holmer. Vi kommer nok tilbake om ikke så lenge, da vil vi prøve en av de andre hyttene.

Takk, DayTrip10697657103
Per Inge Isaksen, Eier på Mikrohyttene I Kragerø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Hei, og takk for din anmeldelse. Kanopadling på Toke er fantastisk, så det anbefaler vi alle våre gjester. Vi gleder oss til dere kommer tilbake for å prøve en annen hytte. Vi sees!

Anmeldt 5. juni 2021

Vi hadde en utrolig koselig og hyggelig opphold på
Mikrohytten Torv. Perfekt for småbarn familie:) stille og rolig, med mye plass å utforske. Vi kommer tilbake og tar et lengere opphold! Verten er hyggelig og slår en part med sine gjester.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 19hananen
Per Inge Isaksen, Eier på Mikrohyttene I Kragerø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2021

Tusen takk for din anmeldelse. Hyggelig å ha dere her på besøk. Velkommen tilbake.

Anmeldt 27. mai 2021

Vi har hatt to netter på dristig og det var en unik og flott opplevelse. Vertskapet var flott og Vi har kost oss med turer i nærområdet. Vi avsluttet kvelden med en god hjortegryte. Neste gang vi kommer vil vi også prøve ut kronen ☺️

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, ingerjohanneh2021
Per Inge Isaksen, Eier på Mikrohyttene I Kragerø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2021

Tusen takk for din anmeldelse Inger Johanne. Flott å høre at dere var fornøyd med både vertskap, hytta og hjortesuppa vår. Vi holder av Kronen for dere. Vi sees. /Per Inge