“Hyggelig personale, Men det”
Anmeldelse av Amigos Mathuset

Amigos Mathuset
Vurdert som nr. 13 av 18 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale, Men det tok svært lang tid å få maten og de rotet med bestillingene begge ganger vi var der. Maten var god. Spesielt pita-kebaben.

Takk, tovel620

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Stedet ligger ved torvet, har spiseplass ute og inne. Savner litt miljø på stedet, som minner om et gatekjøkken. Maten er god. Vi spiste kebab. Prisene var middels

Takk, Erlend1973
Anmeldt 10. oktober 2019

anbefales på det sterkeste! utrolig god mat og servicen er ufattelig god! kebaben er himmelsk!! alltid blide folk på jobb!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Anna T
Anmeldt 26. september 2019

God mat, bra service og hyggelige ansatte, alt i alt en veldig bra opplevelse. Vil virkelig anbefale

Dato for besøk: september 2019
Takk, 1905oliver
Anmeldt 26. september 2019

Dette er kjempegod mat. Å veldig hyggelig betjening
Maten er alltid ferdig raskt. Kjempe god service

Dato for besøk: september 2019
Takk, Jacobskauen

Reisende som så på Amigos Mathuset, så også på

Har du vært i Amigos Mathuset? Del dine erfaringer!