“Vi kom 19 personer, barn og”
Anmeldelse av Amigos Mathuset

Amigos Mathuset
Vurdert som nr. 14 av 18 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom 19 personer, barn og voksne. Forståelig nok tok det litt tid å få mat til alle, men kjøkkenet hadde stålkontroll. Bestilte kebab pizza som var veldig god og hadde ekte kebab kjøtt. God service fra et bestemt personale som plasserte oss rundt om i lokalet.

1  Takk, 928baardl

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Pizzaen var ok, typisk kjedelig gatemat med kjedelig ost og mye fett. Ikke noen høydare.. Savnet urter på pizzaen og skikkelige oliven. Bærer preg av at de sparer penger både på råvarer og antall servitører. Hit drar vi ikke igjen, dårlig service og kjedelig mat. Luktet urin inne og vi måtte omtrent krangle for å få betale regninga. Elendig!

Takk, carolla246
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale, Men det tok svært lang tid å få maten og de rotet med bestillingene begge ganger vi var der. Maten var god. Spesielt pita-kebaben.

Takk, tovel620
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Stedet ligger ved torvet, har spiseplass ute og inne. Savner litt miljø på stedet, som minner om et gatekjøkken. Maten er god. Vi spiste kebab. Prisene var middels

Takk, Erlend1973
Anmeldt 10. oktober 2019

anbefales på det sterkeste! utrolig god mat og servicen er ufattelig god! kebaben er himmelsk!! alltid blide folk på jobb!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Anna T

Reisende som så på Amigos Mathuset, så også på

Har du vært i Amigos Mathuset? Del dine erfaringer!