“God mat til grei pris”
Anmeldelse av Amigos Mathuset

Amigos Mathuset
Vurdert som nr. 13 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Helt grei hamburger, og veldig god kebab, til ein god pris. Barna fekk barnemeny inkl drikke. Hyggjeleg betening, og fin uteplass.

Takk, kjellmagneb

Anmeldt 20. juli 2021

Nydelig mat (Biffburger) , rask og hyggelig betjening! Og det midt i verste fellesferien

Absolutt verdt ett besøk

Takk, 12catof
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom 19 personer, barn og voksne. Forståelig nok tok det litt tid å få mat til alle, men kjøkkenet hadde stålkontroll. Bestilte kebab pizza som var veldig god og hadde ekte kebab kjøtt. God service fra et bestemt personale som plasserte oss rundt om i lokalet.

1  Takk, 928baardl
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Pizzaen var ok, typisk kjedelig gatemat med kjedelig ost og mye fett. Ikke noen høydare.. Savnet urter på pizzaen og skikkelige oliven. Bærer preg av at de sparer penger både på råvarer og antall servitører. Hit drar vi ikke igjen, dårlig service og kjedelig mat. Luktet urin inne og vi måtte omtrent krangle for å få betale regninga. Elendig!

Takk, carolla246
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale, Men det tok svært lang tid å få maten og de rotet med bestillingene begge ganger vi var der. Maten var god. Spesielt pita-kebaben.

Takk, tovel620

Reisende som så på Amigos Mathuset, så også på

Har du vært i Amigos Mathuset? Del dine erfaringer!