“Kaotisk opplevelse”
Anmeldelse av Hos Gro

Hos Gro
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hadde reservert bord og fikk et hyggelig bord ute. Inne var det kaotisk, servitørene sprang rundt tydelig stresset. Du må bestille inne ved disken, noe vi ikke fikk beskjed om da vi ble plassert ved bordet. Etter ca 10 min gikk jeg inn for å spørre hvordan bestillingen fungerte, fikk da en meny og ble bedt om å komme til kassa. Når jeg skulle bestille måtte jeg og mange andre stå lenge i kø. Når det endelig var min tur til å bestille fikk jeg beskjed om at de var fri for flere av matvarene. Ventetiden på maten viste seg å være rundt 2 timer. Det var tydelig misnøye blant mange av gjestene i restauranten. De som jobbet der var hyggelige, men hadde tydelig ikke kontroll.

1  Takk, iselinknutsen

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk veldig god mat og vin og fantastisk service av Leonie og Gro. De var tomme for fiskesuppe, men da kom naborestauranten «Sakte fart» over med en hel gryte til oss. Selv om de ikke har egen barnemeny laget de også en liten pastarett til en 2 åring. Har også spist fantastisk bakverk herfra mange ganger. Vil virkelig anbefale dette hyggelige spisestedet.

Takk, Kari D
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Pizzaen kostet 199kr og da forventer man en god pizza. Pizzaen vi fikk var ikke ferdig stekt, mye av osten hadde ikke smeltet/stekt og bunnen var så våt at den måtte tørkes med papir når vi kom hjem. Manglet også smak.

1  Takk, Thomas J
Anmeldt 8. juli 2021

Barna, som har spist pizza andre steder i Kragerø i oppveksten sier wow, her er den beste pizzaen! Mange andre gode retter på menyen også anbefales!

Takk, Voyager615365
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Valgte dette stedet pga. gode anmeldelser. Vi hadde planlagt å velge tapasplanke, som stod som en av rettene på nettsiden. Når vi ikke så den på menyen spurte vi servitøren om de ikke hadde den lenger. Da trakk han på skuldrene og sa han ikke var sikker. Borte ble han. Vi regnet da med at de ikke hadde den lenger og gikk til disken og bestilte pasta med kylling og tropisk salat med scampi. Vi ga da gjentatte ganger beskjed (da det virket som at han ikke helt forstod) at vi ikke ønket parmesan på pastaretten. Når maten kom på bordet var den full av parmesan! Den var dessuten alt for salt. Scampi salaten var alt for søt (søt som en dessert) I tillegg var ikke avocadoen moden. Ananasen kunne også godt ha vært fersk og ikke fra boks, noe som gjorde retten ennå mer søt. Alt i alt var dette veldig skuffende.

1  Takk, Sightsee40167948770

Reisende som så på Hos Gro, så også på

Har du vært i Hos Gro? Del dine erfaringer!