“Uspiselig pizza og uhygienisk plass”
Anmeldelse av Hos Gro

Hos Gro
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte italiensk pizza. Da den kom på bordet var det masse «vann» på toppen og bunnen var som en gjennomvåt svamp. Det var så uappetittlig at jeg henvendte meg til kassen for å få den mer stekt. Da tok to av de ansatte som var tilstede fingeren i pizzaen for å kjenne på den. Han ene som hadde fingeren i pizzaen kom rett fra å rydde bord og var IKKE ren på hendene. Etter to minutter kom de tilbake med pizzaen og den var like bløt og uappetittlig, men og «kladdet» på av to ansatte. Pizzaen ble ikke spist og jeg betalte 240kr for en uspiselig pizza. Dette var en restaurant som ikke hadde fokus på hygiene etter min opplevelse, og toalettet (hvor de og oppbevarer barnestolene) var skittent.

1  Takk, elisabeth361

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Fikk ikke maten vi hadde bestilt. Burgeren var for mye stekt. Toalettet var tomt for såpe og ikke tømt søppel. Rotet med betalingen.

Takk, Solveig S
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

God mat, veldig middelmådig service. Fikk følelsen av å være til bry for den ansatte som snakket i telefon bak kassen mens køen vokste, hilste ikke og var lite velkommen. Maten var god, men ikke verdt prisen, spesielt når servicen ikke var så dårlig.

Takk, annijap2016
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Legendarisk rotete service. God mat, hvis du er heldig og får det du bestiller…Men det gjør du neppe i de travleste sommerukene

1  Takk, annemartem2017
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Har spist hos Gro flere ganger under mitt siste besøk i Kragerø. Fantastisk mat og drikke. Hos Gro får du både toppers frokost, lunsj og middag. Veldig liten ventetid på mat. Utrolig fine sitteplasser ute! Må få skryte litt av de hyggelige ansatte også
Kommer definitivt tilbake

Takk, erlendgje

Reisende som så på Hos Gro, så også på

Har du vært i Hos Gro? Del dine erfaringer!