“Kaos og god mat”
Anmeldelse av Hos Gro

Hos Gro
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Det var mange folk i Kragerø denne dagen, og fult med folk på alle spisestedene. Vi ble derfor svært fornøyde når vi fant et ledig bord Hos Gro.
Vi bestilte fire pizza, hvorav en glutenfri. Det var da forvirringa startet. Etter 20min fikk vi to velsmakende pizzaer, og etter 5min måtte vi spørre etter de to andre pizzaene. Først da fikk vi vite at vi ikke kunne få den glutenfrie pizzaen vi hadde bestilt samtidig som de kom med en tredje pizza vi ikke hadde bestilt.
Siden de ikke hadde igjen glutenfrie pizzabunner, ba vi om en enkel omelett i stedet. Det gikk i siden klokka var over 1200, men etter 2min fikk vi beskjed om at det skulle gå.
Vi tre andre delte de to pizzaene vi hadde fått og avbestilte den tredje pizzaen da den ikke så ut til å være på vei.
Omeletten kom aldri, og det viste seg at bordet ved siden av hadde bestilt pizza for en time siden som ennå ikke var å se.
Full svikt i organisering/håndtering av bestillinger blandet med svært dårlige norskkunnskaper og masse gjester er et dårlig utgangspunkt for en god drift.
Vi fikk en beklagelse fra eieren samt to glutenfrie muffins i en pose da vi dro.
Vurderte t2 stjerner men endte opp på 3 da det var unntakstilstander med masse folk og de pizzaene vi fikk smakte godt.

1  Takk, KJELLAV

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte italiensk pizza. Da den kom på bordet var det masse «vann» på toppen og bunnen var som en gjennomvåt svamp. Det var så uappetittlig at jeg henvendte meg til kassen for å få den mer stekt. Da tok to av de ansatte som var tilstede fingeren i pizzaen for å kjenne på den. Han ene som hadde fingeren i pizzaen kom rett fra å rydde bord og var IKKE ren på hendene. Etter to minutter kom de tilbake med pizzaen og den var like bløt og uappetittlig, men og «kladdet» på av to ansatte. Pizzaen ble ikke spist og jeg betalte 240kr for en uspiselig pizza. Dette var en restaurant som ikke hadde fokus på hygiene etter min opplevelse, og toalettet (hvor de og oppbevarer barnestolene) var skittent.

1  Takk, elisabeth361
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Fikk ikke maten vi hadde bestilt. Burgeren var for mye stekt. Toalettet var tomt for såpe og ikke tømt søppel. Rotet med betalingen.

Takk, Solveig S
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

God mat, veldig middelmådig service. Fikk følelsen av å være til bry for den ansatte som snakket i telefon bak kassen mens køen vokste, hilste ikke og var lite velkommen. Maten var god, men ikke verdt prisen, spesielt når servicen ikke var så dårlig.

Takk, annijap2016
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Legendarisk rotete service. God mat, hvis du er heldig og får det du bestiller…Men det gjør du neppe i de travleste sommerukene

1  Takk, annemartem2017

Reisende som så på Hos Gro, så også på

Har du vært i Hos Gro? Del dine erfaringer!