“Ble ønsket velkommen og følte oss virkelig velkommen- God mat😄”
Anmeldelse av Hos Gro

Hos Gro
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Hos Gro kan virkelig anbefales Et koselig sted med god atmosfære. Beliggenheten er den beste. Levende musikk utover kvelden. Hyggelige og smilende ansatte fra ulike kulturer som jobbet på for at vi skulle få en god opplevelse. Maten smakte fortreffelig. Vi kommer garantert tilbake

Takk, Elisabeth H

Anmeldt 20. august 2021

Variert tilbud, gjennomgående gode smaker. Service med et smil. Skal definitivt tilbake. Nydelig pizza, spennende tapas. Gode bakervarer.
Great food in a wide range. Great for any meal or just snack-time.

Takk, jensandreasm2021
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Go pizza og meget go carbonara! Litt rotete betjening som ikke hadde helt kontroll på hva som var mulig å bestille osv. Koselig sted med fin beliggenhet noen meter fra bryggekanten.

Takk, Eivind N
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og bra service Carbonaren var helt nydelig, kan absolutt anbefales (føles litt som og sitte i Roma)

Takk, 826bentep
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Det var mange folk i Kragerø denne dagen, og fult med folk på alle spisestedene. Vi ble derfor svært fornøyde når vi fant et ledig bord Hos Gro.
Vi bestilte fire pizza, hvorav en glutenfri. Det var da forvirringa startet. Etter 20min fikk vi to velsmakende pizzaer, og etter 5min måtte vi spørre etter de to andre pizzaene. Først da fikk vi vite at vi ikke kunne få den glutenfrie pizzaen vi hadde bestilt samtidig som de kom med en tredje pizza vi ikke hadde bestilt.
Siden de ikke hadde igjen glutenfrie pizzabunner, ba vi om en enkel omelett i stedet. Det gikk i siden klokka var over 1200, men etter 2min fikk vi beskjed om at det skulle gå.
Vi tre andre delte de to pizzaene vi hadde fått og avbestilte den tredje pizzaen da den ikke så ut til å være på vei.
Omeletten kom aldri, og det viste seg at bordet ved siden av hadde bestilt pizza for en time siden som ennå ikke var å se.
Full svikt i organisering/håndtering av bestillinger blandet med svært dårlige norskkunnskaper og masse gjester er et dårlig utgangspunkt for en god drift.
Vi fikk en beklagelse fra eieren samt to glutenfrie muffins i en pose da vi dro.
Vurderte t2 stjerner men endte opp på 3 da det var unntakstilstander med masse folk og de pizzaene vi fikk smakte godt.

1  Takk, KJELLAV

Reisende som så på Hos Gro, så også på

Har du vært i Hos Gro? Del dine erfaringer!