“Som et kinderegg :) :) :)”
Anmeldelse av Hos Gro

Hos Gro
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 22. august 2021

Mitt andre besøk hos Gro denne sommeren. Først ble det lunsj fra eget bakeri. Så gikk turen tilbake for spise en bedre middag for til slutt en forrykende god konsert med Oddbjørn Holla og co. God stemning og god Mat hos Gro!

Takk, 899kenneths

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Hos Gro kan virkelig anbefales Et koselig sted med god atmosfære. Beliggenheten er den beste. Levende musikk utover kvelden. Hyggelige og smilende ansatte fra ulike kulturer som jobbet på for at vi skulle få en god opplevelse. Maten smakte fortreffelig. Vi kommer garantert tilbake

Takk, Elisabeth H
Anmeldt 20. august 2021

Variert tilbud, gjennomgående gode smaker. Service med et smil. Skal definitivt tilbake. Nydelig pizza, spennende tapas. Gode bakervarer.
Great food in a wide range. Great for any meal or just snack-time.

Takk, jensandreasm2021
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Go pizza og meget go carbonara! Litt rotete betjening som ikke hadde helt kontroll på hva som var mulig å bestille osv. Koselig sted med fin beliggenhet noen meter fra bryggekanten.

Takk, Eivind N
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og bra service Carbonaren var helt nydelig, kan absolutt anbefales (føles litt som og sitte i Roma)

Takk, 826bentep

Reisende som så på Hos Gro, så også på

Har du vært i Hos Gro? Del dine erfaringer!