“Lunsj på verven. Når maten”
Anmeldelse av Verven Kragerø

Verven Kragerø
Vurdert som nr. 17 av 18 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Lunsj på verven. Når maten omsider kom smakte det fint lite. En av rettene vi hadde i følget var ok. Marinert kylling kunne anbefales. En av rettene ble glemt. Når maten kom var vi andre ferdig å spise. Noe stiv pris. Renhold på toalett var dårlig. Papir på gulvet. Urin på wc sete. De som jobbet der virket service instilte. Alt i alt ok.

1  Takk, toreriks2018

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Verven anbefales på det sterkeste. Hyggelig betjening. Bestilte grillet andebryst, smakte utrolig bra. Skal helt sikkert hit neste gang vi er i Kragerø

Takk, torbena659
Anmeldt 8. juli 2020

Nydelig mat laget av Kragerø’s blideste kokk. Anbefaler and, blåskjell og sjokoladefondant. Rund gjerne av måltidet med den berømte lollipopdrink!

Takk, Q9260FNsandras
Anmeldt 6. juli 2020

Topp service, nydelig mat og tilbehør. Anbefales på det sterkeste!!! Vi skal absolutt ta turen neste gang vi er i Kragerø :)

Takk, Barthe87
Anmeldt 2. juli 2020

Vi ventet lenge på å få drikke og mat. Når maten endelig kom var burgeren rå og kyllingen smakte ikke. Vi ga beskjed, men servitørene gjorde ingenting med det...

1  Takk, 70cathrinea

Reisende som så på Verven Kragerø, så også på

Har du vært i Verven Kragerø? Del dine erfaringer!