“Ikke å anbefale”
Anmeldelse av Verven Kragerø

Verven Kragerø
Vurdert som nr. 17 av 18 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 24. juli 2020

Her tok det lang tid før servitøren kom bort for å bestille drikke, vi måtte spør for å kunne bestille mat. Hamburger serveres ikke med pomfri/potetbåter, det må man bestille utenom. Maten i seg selv var grei, vi hadde hamburger og pannestekt torsk, torsken smakte litt lite. Servitørene virket lite interessert i besøkende, vi fikk ikke noe oppfølging. Restauranten er litt stiv i pris. Ikke å anbefale

Takk, elisehaaland

Anmeldt 24. juli 2020

Fikk servert rå og kald Biffburger (Biffskiver). Restauranten ligger tett på smal og trang brygge/gangvei med mye trafikk. Stedet er også utsatt for vind på uteservering samt trekk som kom i fra undersiden av brygga. Bord ble rengjort med Effekt (spray & mopp) etter hvert besøk.

Anbefaler ikke stedet.

1  Takk, Sommerbyen
Anmeldt 23. juli 2020

Vi bestilte ferske reker og en salat med reker og scampi. Rekene var av dårlig kvalitet og det var lite tilbehør. Salat med reker og scampi var heller ikke av god kvalitet. Ingen oppfølging underveis. En skuffende opplevelse som ikke var verdt pengene.

Takk, heidig400
Anmeldt 21. juli 2020

Bestillte skalldyrfat til 2 personer. Var sørgelig. Lite tilbehør og skalldyrgaffel manglet. Anbefales ikke. Dårlig service. Så knapt servitøren. Bortkastet besøk.

2  Takk, CatherinL8
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet, veldig god mat ved sjøen. Hyggelig servitører og god cocktails.
Vi spiste andebryst som var perfekt stekt, barna spiste hjemmelaget burger med focaccia. Vi avsluttet kvelden med 2 long islad ice te

Takk, Arbri88

Reisende som så på Verven Kragerø, så også på

Har du vært i Verven Kragerø? Del dine erfaringer!