“Restaurant Verven Kragerø”
Anmeldelse av Verven Kragerø

Verven Kragerø
Vurdert som nr. 19 av 20 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 24. juli 2020

Om du tenker at en stor porsjon blåskjell skal regnes som en middag, tenk om att, er som en forrett å regne. Prisen er hårreisende og brødet tørt. Aiolien var nydelig, så brødet gikk ned til slutt. Servitørene derimot, er verdens søteste. Velg nøye ut fra menyen!!

Takk, K8987ZUcamillah

Anmeldt 24. juli 2020

Her tok det lang tid før servitøren kom bort for å bestille drikke, vi måtte spør for å kunne bestille mat. Hamburger serveres ikke med pomfri/potetbåter, det må man bestille utenom. Maten i seg selv var grei, vi hadde hamburger og pannestekt torsk, torsken smakte litt lite. Servitørene virket lite interessert i besøkende, vi fikk ikke noe oppfølging. Restauranten er litt stiv i pris. Ikke å anbefale

Takk, elisehaaland
Anmeldt 24. juli 2020

Fikk servert rå og kald Biffburger (Biffskiver). Restauranten ligger tett på smal og trang brygge/gangvei med mye trafikk. Stedet er også utsatt for vind på uteservering samt trekk som kom i fra undersiden av brygga. Bord ble rengjort med Effekt (spray & mopp) etter hvert besøk.

Anbefaler ikke stedet.

1  Takk, Sommerbyen
Anmeldt 23. juli 2020

Vi bestilte ferske reker og en salat med reker og scampi. Rekene var av dårlig kvalitet og det var lite tilbehør. Salat med reker og scampi var heller ikke av god kvalitet. Ingen oppfølging underveis. En skuffende opplevelse som ikke var verdt pengene.

Takk, heidig400
Anmeldt 21. juli 2020

Bestillte skalldyrfat til 2 personer. Var sørgelig. Lite tilbehør og skalldyrgaffel manglet. Anbefales ikke. Dårlig service. Så knapt servitøren. Bortkastet besøk.

2  Takk, catherin l

Reisende som så på Verven Kragerø, så også på

Har du vært i Verven Kragerø? Del dine erfaringer!