“Hyggelig sted”
Anmeldelse av Verven Kragerø

Verven Kragerø
Vurdert som nr. 17 av 18 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 26. juli 2020

Hyggelig sted og fin lokasjon på utserveringen. Nydelig fiskesupe og baccon burger. Bra utvalg av hvitvin

Takk, olgaaZ6603YI

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Håpløst dårlig service, overraskende svak mat og høye priser. Styr unna!! Spesielt «fish & chips» var uspiselig.

Takk, carlchristianb
Anmeldt 24. juli 2020

Om du tenker at en stor porsjon blåskjell skal regnes som en middag, tenk om att, er som en forrett å regne. Prisen er hårreisende og brødet tørt. Aiolien var nydelig, så brødet gikk ned til slutt. Servitørene derimot, er verdens søteste. Velg nøye ut fra menyen!!

Takk, K8987ZUcamillah
Anmeldt 24. juli 2020

Her tok det lang tid før servitøren kom bort for å bestille drikke, vi måtte spør for å kunne bestille mat. Hamburger serveres ikke med pomfri/potetbåter, det må man bestille utenom. Maten i seg selv var grei, vi hadde hamburger og pannestekt torsk, torsken smakte litt lite. Servitørene virket lite interessert i besøkende, vi fikk ikke noe oppfølging. Restauranten er litt stiv i pris. Ikke å anbefale

Takk, elisehaaland
Anmeldt 24. juli 2020

Fikk servert rå og kald Biffburger (Biffskiver). Restauranten ligger tett på smal og trang brygge/gangvei med mye trafikk. Stedet er også utsatt for vind på uteservering samt trekk som kom i fra undersiden av brygga. Bord ble rengjort med Effekt (spray & mopp) etter hvert besøk.

Anbefaler ikke stedet.

1  Takk, Sommerbyen

Reisende som så på Verven Kragerø, så også på

Har du vært i Verven Kragerø? Del dine erfaringer!