“Ikke verdt det”
Anmeldelse av Verven Kragerø

Verven Kragerø
Vurdert som nr. 19 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

God service. Du får drikke relativt raskt. Bestilte Tomahawk. Det var penger ut vinduet. Seig, bestilte medium, men den var rå. Tilbehøret var dårlig. Burgeren ene ungen bestilte var god.

Takk, sondreg885

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Bestilt bord kl 20. Bestilte drikke og mat raskt. Gikk beskjed om att det kunne ta litt tid med maten. Gikk 1t og 20 min. Lite folk. Servitøren var hyggelig bestilte 2 biff, en med fløtegratinerte og en med småpoteter. Og 2 ferske reker. Småpoteter var det tomt for, men det sier de ikke noe om før maten står på bordet. Potetene var kalde. Sausen var kald og skulle ifølge kjøkkenet være kald… fikk poteter som vi klagde på etter att biffen var spist. Biffen var rå inni. Rekene var fryste reker med rogn. Focaccia smakte ingen ting, samme med aioli. Rekene var nok bråtint i vann. Smakte ingenting, så vi spiste de ikke å nektet å betale! Biff og drikke ble betalt. Anbefaler ikke min værste fiende å dra hit

1  Takk, magnhildg
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fikk først to kyllingsalater som var kjøleskapskalde, dvaske og som smakte av slappe hermetiserte grønnsaker og eddik. Et kvarter senere kom de to andre hovedrettene vi bestilte, hvor fisken og kjøttet var middelmådig, men tilbehøret ekstremt dårlig. Rå poteter og rå grønnsaker kuttet i alt for store biter, løs gulrotmos og asparges som var slapp og ihjelstekt. Og dette til 300-400kr per rett. Ikke bra!

2  Takk, sh23203
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Slitent sted. Vi fikk maten i puljer. Elendig kyllingsalat av hermetikk og masse eddik/balsamico. Fisk med rå grønnsaker og poteter.Dyrt og dårlig Måtte gå et annet sted etterpå for å bli mett.Styr unna!

1  Takk, Road04290348987
Anmeldt 10. juli 2021

Aldri opplevd dårlige service. Vi var 5 jenter som hadde bestilt bord med skalldyrsfat. Da vi kom hadde de glemt at vi var 5 stk, og hadde bare bord til 3. Servitør opplyste oss så om prisen på skalldyrfat 798kr for to personer (som senere viste seg å være feil pris). Nettsiden deres viste også en annen pris (698kr) som servitørene mente var en «fake nettside». Servitørene viste dårlig service, det eneste de kunne tilby var 20% på neste besøk, men ingen av oss har tilknytning til stedet og vet ikke når de skal tilbake.

Takk, R8247SP

Reisende som så på Verven Kragerø, så også på

Har du vært i Verven Kragerø? Del dine erfaringer!