“Dette var utrolig dårlig sted, huff styr unna 😔”
Anmeldelse av Verven Kragerø

Verven Kragerø
Vurdert som nr. 19 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 24. juli 2021

Ingen fikk det de hadde bestilt, vegatsalat skulle komme med sopp, nei, det ble en grønn salat til 225 kr, utrolig. De andre som bestillte salater, biff og kylling, sendte det ut igjen, biffen var som en skosåle, var bestilt medium... Kyllingen, hm, ferdig fra REMA, eller? Og det tar tid, lang tid. De som serverte var søte og hyggelige, det skal de få noen stjerner på. Men kokken, hvilken planet er han /hun på?

Takk, Wanderer161830

Anmeldt 23. juli 2021

De burde dele inn i soner, da vi hadde 4 forskjellige servitører iløpet av kvelden.
Hadde nok vært mye lettere og bedre ordning, framfor å løpe rundt som hodeløse høns!

Tok lang tid før drikken vi bestilte kom, og den kom heller ikke samtidig.
Bestilte Biff som smakte helt nydelig, men potetene kom etter en halvtime og da var dessverre maten kald.
Desserten var gode og varme når de kom, heldigvis!

Neste gang tar vi turen til haven, de leverer alltid❤️

Takk, krissaaa
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

God service. Du får drikke relativt raskt. Bestilte Tomahawk. Det var penger ut vinduet. Seig, bestilte medium, men den var rå. Tilbehøret var dårlig. Burgeren ene ungen bestilte var god.

Takk, sondreg885
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Bestilt bord kl 20. Bestilte drikke og mat raskt. Gikk beskjed om att det kunne ta litt tid med maten. Gikk 1t og 20 min. Lite folk. Servitøren var hyggelig bestilte 2 biff, en med fløtegratinerte og en med småpoteter. Og 2 ferske reker. Småpoteter var det tomt for, men det sier de ikke noe om før maten står på bordet. Potetene var kalde. Sausen var kald og skulle ifølge kjøkkenet være kald… fikk poteter som vi klagde på etter att biffen var spist. Biffen var rå inni. Rekene var fryste reker med rogn. Focaccia smakte ingen ting, samme med aioli. Rekene var nok bråtint i vann. Smakte ingenting, så vi spiste de ikke å nektet å betale! Biff og drikke ble betalt. Anbefaler ikke min værste fiende å dra hit

1  Takk, magnhildg
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fikk først to kyllingsalater som var kjøleskapskalde, dvaske og som smakte av slappe hermetiserte grønnsaker og eddik. Et kvarter senere kom de to andre hovedrettene vi bestilte, hvor fisken og kjøttet var middelmådig, men tilbehøret ekstremt dårlig. Rå poteter og rå grønnsaker kuttet i alt for store biter, løs gulrotmos og asparges som var slapp og ihjelstekt. Og dette til 300-400kr per rett. Ikke bra!

2  Takk, sh23203

Reisende som så på Verven Kragerø, så også på

Har du vært i Verven Kragerø? Del dine erfaringer!