“Dårlig mat og dårlig service.”
Anmeldelse av Verven Kragerø

Verven Kragerø
Vurdert som nr. 19 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig mat og dårlig service. Dette stedet kan se ut til å lide av dårlig ledelse. Freshe råvarer burde være et minimum på et så vakkert sted som Kragerø, også at man får det som det står retten inneholder samt at biffen er medium som bestilt, ikke grå! Pratet med de på nabobordet som satt med samme dårlig opplevelse. Her burde noen ta ansvar for her vil hvertfall ikke jeg anbefale noen å gå med mindre de ønsker og kaste bort både tid og penger!

Takk, Elisabeth M

Anmeldt 24. juli 2021

Ingen fikk det de hadde bestilt, vegatsalat skulle komme med sopp, nei, det ble en grønn salat til 225 kr, utrolig. De andre som bestillte salater, biff og kylling, sendte det ut igjen, biffen var som en skosåle, var bestilt medium... Kyllingen, hm, ferdig fra REMA, eller? Og det tar tid, lang tid. De som serverte var søte og hyggelige, det skal de få noen stjerner på. Men kokken, hvilken planet er han /hun på?

Takk, Wanderer161830
Anmeldt 23. juli 2021

De burde dele inn i soner, da vi hadde 4 forskjellige servitører iløpet av kvelden.
Hadde nok vært mye lettere og bedre ordning, framfor å løpe rundt som hodeløse høns!

Tok lang tid før drikken vi bestilte kom, og den kom heller ikke samtidig.
Bestilte Biff som smakte helt nydelig, men potetene kom etter en halvtime og da var dessverre maten kald.
Desserten var gode og varme når de kom, heldigvis!

Neste gang tar vi turen til haven, de leverer alltid❤️

Takk, krissaaa
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

God service. Du får drikke relativt raskt. Bestilte Tomahawk. Det var penger ut vinduet. Seig, bestilte medium, men den var rå. Tilbehøret var dårlig. Burgeren ene ungen bestilte var god.

Takk, sondreg885
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Bestilt bord kl 20. Bestilte drikke og mat raskt. Gikk beskjed om att det kunne ta litt tid med maten. Gikk 1t og 20 min. Lite folk. Servitøren var hyggelig bestilte 2 biff, en med fløtegratinerte og en med småpoteter. Og 2 ferske reker. Småpoteter var det tomt for, men det sier de ikke noe om før maten står på bordet. Potetene var kalde. Sausen var kald og skulle ifølge kjøkkenet være kald… fikk poteter som vi klagde på etter att biffen var spist. Biffen var rå inni. Rekene var fryste reker med rogn. Focaccia smakte ingen ting, samme med aioli. Rekene var nok bråtint i vann. Smakte ingenting, så vi spiste de ikke å nektet å betale! Biff og drikke ble betalt. Anbefaler ikke min værste fiende å dra hit

1  Takk, magnhildg

Reisende som så på Verven Kragerø, så også på

Har du vært i Verven Kragerø? Del dine erfaringer!