“Skuffende”
Anmeldelse av Verven Kragerø

Verven Kragerø
Vurdert som nr. 19 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 27. juli 2021

Dessverre svært skuffet etter restaurantbesøk her. Med den flotte beliggenheten på bryggekanten håper man på en god opplevelse, noe vi ikke hadde.
Blåskjellene smakte greit, men «stor porsjon» så definitivt ikke ut til å være 800 g, slik menyen hevdet og som man også betalte over 300 kr for. Biffsalaten var en stor skuffelse der flere av ingrediensene som stod i menyen ikke var i retten. I tillegg var det ingen dressing, tørr og grå biff. Fikk byttet til skalldyrsalat der det riktignok var rikelig med reker og krepsehaler, men det opplevdes som om man hadde lagt noen reker fra en boks på noen salatblader. Brødet var derimot godt, og hyggelig serveringspersonale, men dessverre alt for lenge å vente. En av oss måtte vente nærmere 15 min lenger enn alle de andre i gruppa for å få en halvliter øl. Vi ble også sjenert av et meget støyende miljø på uteserveringen med mye røyk og ganske åpenbar beruselse. Skuffa. Vi vil ikke anbefale å bruke pengene sine her.

Takk, Inge839

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig mat og dårlig service. Dette stedet kan se ut til å lide av dårlig ledelse. Freshe råvarer burde være et minimum på et så vakkert sted som Kragerø, også at man får det som det står retten inneholder samt at biffen er medium som bestilt, ikke grå! Pratet med de på nabobordet som satt med samme dårlig opplevelse. Her burde noen ta ansvar for her vil hvertfall ikke jeg anbefale noen å gå med mindre de ønsker og kaste bort både tid og penger!

Takk, Elisabeth M
Anmeldt 24. juli 2021

Ingen fikk det de hadde bestilt, vegatsalat skulle komme med sopp, nei, det ble en grønn salat til 225 kr, utrolig. De andre som bestillte salater, biff og kylling, sendte det ut igjen, biffen var som en skosåle, var bestilt medium... Kyllingen, hm, ferdig fra REMA, eller? Og det tar tid, lang tid. De som serverte var søte og hyggelige, det skal de få noen stjerner på. Men kokken, hvilken planet er han /hun på?

Takk, Wanderer161830
Anmeldt 23. juli 2021

De burde dele inn i soner, da vi hadde 4 forskjellige servitører iløpet av kvelden.
Hadde nok vært mye lettere og bedre ordning, framfor å løpe rundt som hodeløse høns!

Tok lang tid før drikken vi bestilte kom, og den kom heller ikke samtidig.
Bestilte Biff som smakte helt nydelig, men potetene kom etter en halvtime og da var dessverre maten kald.
Desserten var gode og varme når de kom, heldigvis!

Neste gang tar vi turen til haven, de leverer alltid❤️

Takk, krissaaa
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

God service. Du får drikke relativt raskt. Bestilte Tomahawk. Det var penger ut vinduet. Seig, bestilte medium, men den var rå. Tilbehøret var dårlig. Burgeren ene ungen bestilte var god.

Takk, sondreg885

Reisende som så på Verven Kragerø, så også på

Har du vært i Verven Kragerø? Del dine erfaringer!