“Høy pris - lav kvalitet på mat og service”
Anmeldelse av Verven Kragerø

Verven Kragerø
Vurdert som nr. 19 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten har flott beliggenhet helt ned mot sjøen i Kragerø. Men, kvaliteten på maten er dessverre ikke mye å skryte av. Fisken vi bestilte var tørr og overstekt. Det ble glemt å servere tilhørende poteter, og da de endelig kom på bordet, etter at vi hadde etterlyst dem, var også de overstekte og på vei til å bli kalde. Graden av service eller beklagelse var heller ikke imponerende. Med såpass høyt prisnivå som restauranten holder, må en kunne forvente betydelig bedre mat og service.

Takk, h_kont

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Kragerøs dårligste restaurant.
Dette er en forholdsvis ny restaurant, men bord, puter og miljø for øvrig ser direkte slitent ut. Menyene er seige. Maten er middelmådig, servicen slapp, og prisene høye. Styr unna!

2  Takk, DagS69
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Skuffende opplevelse. Tomt for fiskesuppe, skittent bord. Maten var middels. Anbefales ikke, rett og slett på grunn av manglende service.

Takk, JFPJAH
Anmeldt 27. juli 2021

Dessverre svært skuffet etter restaurantbesøk her. Med den flotte beliggenheten på bryggekanten håper man på en god opplevelse, noe vi ikke hadde.
Blåskjellene smakte greit, men «stor porsjon» så definitivt ikke ut til å være 800 g, slik menyen hevdet og som man også betalte over 300 kr for. Biffsalaten var en stor skuffelse der flere av ingrediensene som stod i menyen ikke var i retten. I tillegg var det ingen dressing, tørr og grå biff. Fikk byttet til skalldyrsalat der det riktignok var rikelig med reker og krepsehaler, men det opplevdes som om man hadde lagt noen reker fra en boks på noen salatblader. Brødet var derimot godt, og hyggelig serveringspersonale, men dessverre alt for lenge å vente. En av oss måtte vente nærmere 15 min lenger enn alle de andre i gruppa for å få en halvliter øl. Vi ble også sjenert av et meget støyende miljø på uteserveringen med mye røyk og ganske åpenbar beruselse. Skuffa. Vi vil ikke anbefale å bruke pengene sine her.

Takk, Inge839
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig mat og dårlig service. Dette stedet kan se ut til å lide av dårlig ledelse. Freshe råvarer burde være et minimum på et så vakkert sted som Kragerø, også at man får det som det står retten inneholder samt at biffen er medium som bestilt, ikke grå! Pratet med de på nabobordet som satt med samme dårlig opplevelse. Her burde noen ta ansvar for her vil hvertfall ikke jeg anbefale noen å gå med mindre de ønsker og kaste bort både tid og penger!

Takk, Elisabeth M

Reisende som så på Verven Kragerø, så også på

Har du vært i Verven Kragerø? Del dine erfaringer!