“Dyrt, dårlig service, dårlig mat!”
Anmeldelse av Verven Kragerø

Verven Kragerø
Vurdert som nr. 19 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 4. august 2021

Vi var tre som spiste middag her en kald kveld i august da vi var et av få bord med gjester. Etter en hyggelig velkomst gikk det bare nedover...

Maten kom ganske raskt, to indrefilet og et skalldyrfat. Det siste var bra, men biffen var elendig (seig og ikke stekt etter ønskemål) og tilbehørene smakløse. Det var så dårlig at vi ikke spiste opp.
Ingen kom og spurte hvordan maten smakte, kanskje de fryktet svaret??

Først et kvarter etter vi hadde spist opp viste deg seg noen ved bordet. Vi bestilte alle dessert, men to av oss fikk våre desserter først etter at førstemann hadde spist opp sin.... I tillegg var sjokoladefondanten ujevn, kun en var bra og rennende i midten - den andre var tørr og så ut som en muffins som lå oppned på tallerken... Brownien var bra, og besøkets høydepunkt.

Men samlet et besøk vi angret, kan ikke anbefales.

Takk, Lowe0567

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten har flott beliggenhet helt ned mot sjøen i Kragerø. Men, kvaliteten på maten er dessverre ikke mye å skryte av. Fisken vi bestilte var tørr og overstekt. Det ble glemt å servere tilhørende poteter, og da de endelig kom på bordet, etter at vi hadde etterlyst dem, var også de overstekte og på vei til å bli kalde. Graden av service eller beklagelse var heller ikke imponerende. Med såpass høyt prisnivå som restauranten holder, må en kunne forvente betydelig bedre mat og service.

Takk, h_kont
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Kragerøs dårligste restaurant.
Dette er en forholdsvis ny restaurant, men bord, puter og miljø for øvrig ser direkte slitent ut. Menyene er seige. Maten er middelmådig, servicen slapp, og prisene høye. Styr unna!

2  Takk, DagS69
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Skuffende opplevelse. Tomt for fiskesuppe, skittent bord. Maten var middels. Anbefales ikke, rett og slett på grunn av manglende service.

Takk, JFPJAH
Anmeldt 27. juli 2021

Dessverre svært skuffet etter restaurantbesøk her. Med den flotte beliggenheten på bryggekanten håper man på en god opplevelse, noe vi ikke hadde.
Blåskjellene smakte greit, men «stor porsjon» så definitivt ikke ut til å være 800 g, slik menyen hevdet og som man også betalte over 300 kr for. Biffsalaten var en stor skuffelse der flere av ingrediensene som stod i menyen ikke var i retten. I tillegg var det ingen dressing, tørr og grå biff. Fikk byttet til skalldyrsalat der det riktignok var rikelig med reker og krepsehaler, men det opplevdes som om man hadde lagt noen reker fra en boks på noen salatblader. Brødet var derimot godt, og hyggelig serveringspersonale, men dessverre alt for lenge å vente. En av oss måtte vente nærmere 15 min lenger enn alle de andre i gruppa for å få en halvliter øl. Vi ble også sjenert av et meget støyende miljø på uteserveringen med mye røyk og ganske åpenbar beruselse. Skuffa. Vi vil ikke anbefale å bruke pengene sine her.

Takk, Inge839

Reisende som så på Verven Kragerø, så også på

Har du vært i Verven Kragerø? Del dine erfaringer!