“Ufattelig dårlig service”
Anmeldelse av Verven Kragerø

Verven Kragerø
Vurdert som nr. 19 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 5. august 2021

Uendelig dårlig service, tok over en time for å få en vodka battery. Kommer aldri til å reise på Verven igjen. Det kom drikke på regningen som vi ikke hadde bestilt, og når man etterspurte drikke som allerede var bestilt la de inn drikken x2 så regningen stemte ikke overens med hva man faktisk har bestilt. Hele opplevelsen var ubehagelig, og håper virkelig de tar til seg kritikk som kommer og gjør noe med opplevelsene de gir gjestene sine.

Takk, OnAir405399

2024 av 81 anmeldelser

Anmeldt 5. august 2021

Slitent sted, utrivelige folk, dyrt og dårlig mat. Er helt forferdet over min opplevelse der, så har veldig få ord å beskrive opplevelsen med. Personalet er ikke opptatt av å gi noe som helst form for service, er hyggelige når man ankommer men det stopper der. Maten var kald, dårlig stekt og manglet flere komponenter som stod på menyen. Mine venner og jeg kommer aldri tilbake til dette stedet.
Ikke ta turen hit. Kragerø har så mange andre fantastiske steder med med hyggelige folk man kan besøke.

Takk, anonyma153
Anmeldt 4. august 2021

Vi var tre som spiste middag her en kald kveld i august da vi var et av få bord med gjester. Etter en hyggelig velkomst gikk det bare nedover...

Maten kom ganske raskt, to indrefilet og et skalldyrfat. Det siste var bra, men biffen var elendig (seig og ikke stekt etter ønskemål) og tilbehørene smakløse. Det var så dårlig at vi ikke spiste opp.
Ingen kom og spurte hvordan maten smakte, kanskje de fryktet svaret??

Først et kvarter etter vi hadde spist opp viste deg seg noen ved bordet. Vi bestilte alle dessert, men to av oss fikk våre desserter først etter at førstemann hadde spist opp sin.... I tillegg var sjokoladefondanten ujevn, kun en var bra og rennende i midten - den andre var tørr og så ut som en muffins som lå oppned på tallerken... Brownien var bra, og besøkets høydepunkt.

Men samlet et besøk vi angret, kan ikke anbefales.

Takk, Lowe0567
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten har flott beliggenhet helt ned mot sjøen i Kragerø. Men, kvaliteten på maten er dessverre ikke mye å skryte av. Fisken vi bestilte var tørr og overstekt. Det ble glemt å servere tilhørende poteter, og da de endelig kom på bordet, etter at vi hadde etterlyst dem, var også de overstekte og på vei til å bli kalde. Graden av service eller beklagelse var heller ikke imponerende. Med såpass høyt prisnivå som restauranten holder, må en kunne forvente betydelig bedre mat og service.

Takk, h_kont
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Kragerøs dårligste restaurant.
Dette er en forholdsvis ny restaurant, men bord, puter og miljø for øvrig ser direkte slitent ut. Menyene er seige. Maten er middelmådig, servicen slapp, og prisene høye. Styr unna!

2  Takk, DagS69

Reisende som så på Verven Kragerø, så også på

Har du vært i Verven Kragerø? Del dine erfaringer!