“Svindårlig mat”
Anmeldelse av Verven Kragerø

Verven Kragerø
Vurdert som nr. 19 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Tok med dama nok en gang på verven for å gi det en ny sjanse. «Svinekam for en hundrings» var reklamen. Svin lite mat nok en gang. Siste gang jeg gir dette forbanna stedet en sjanse!!

Takk, Meander25568839752

Anmeldt 9. august 2021

Trivelig lokale. Var skeptisk etter anmeldelsene her men ble positivt overrasket. Perfekt tilberedt fiskemiddag. De hadde også et øl som passet til fisken. Litt for stor porsjon av en god dessert. Service var ok.

Takk, steinar s
Anmeldt 5. august 2021

Uryddig system og dårlig og servise! Beklager, men anbefaler ikke verven videre.. Jeg ble behandlet dårlig av de ansatte under besøket og vil derfor aldri hit igjen!

Takk, helleskoglundl
Anmeldt 5. august 2021

Uendelig dårlig service, tok over en time for å få en vodka battery. Kommer aldri til å reise på Verven igjen. Det kom drikke på regningen som vi ikke hadde bestilt, og når man etterspurte drikke som allerede var bestilt la de inn drikken x2 så regningen stemte ikke overens med hva man faktisk har bestilt. Hele opplevelsen var ubehagelig, og håper virkelig de tar til seg kritikk som kommer og gjør noe med opplevelsene de gir gjestene sine.

Takk, OnAir405399
Anmeldt 5. august 2021

Slitent sted, utrivelige folk, dyrt og dårlig mat. Er helt forferdet over min opplevelse der, så har veldig få ord å beskrive opplevelsen med. Personalet er ikke opptatt av å gi noe som helst form for service, er hyggelige når man ankommer men det stopper der. Maten var kald, dårlig stekt og manglet flere komponenter som stod på menyen. Mine venner og jeg kommer aldri tilbake til dette stedet.
Ikke ta turen hit. Kragerø har så mange andre fantastiske steder med med hyggelige folk man kan besøke.

Takk, anonyma153

Reisende som så på Verven Kragerø, så også på

Har du vært i Verven Kragerø? Del dine erfaringer!