“Anbefales ikke!”
Anmeldelse av Verven Kragerø

Verven Kragerø
Vurdert som nr. 19 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Dårlig service og dårlig mat. Bestikk måtte vi spørre om etter at maten sto på bordet. Hvitvinen var varm. Servitørene var uoppmerksomme.

Takk, Doffen66

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Tok med dama nok en gang på verven for å gi det en ny sjanse. «Svinekam for en hundrings» var reklamen. Svin lite mat nok en gang. Siste gang jeg gir dette forbanna stedet en sjanse!!

Takk, Meander25568839752
Anmeldt 9. august 2021

Trivelig lokale. Var skeptisk etter anmeldelsene her men ble positivt overrasket. Perfekt tilberedt fiskemiddag. De hadde også et øl som passet til fisken. Litt for stor porsjon av en god dessert. Service var ok.

Takk, steinar s
Anmeldt 5. august 2021

Uryddig system og dårlig og servise! Beklager, men anbefaler ikke verven videre.. Jeg ble behandlet dårlig av de ansatte under besøket og vil derfor aldri hit igjen!

Takk, helleskoglundl
Anmeldt 5. august 2021

Uendelig dårlig service, tok over en time for å få en vodka battery. Kommer aldri til å reise på Verven igjen. Det kom drikke på regningen som vi ikke hadde bestilt, og når man etterspurte drikke som allerede var bestilt la de inn drikken x2 så regningen stemte ikke overens med hva man faktisk har bestilt. Hele opplevelsen var ubehagelig, og håper virkelig de tar til seg kritikk som kommer og gjør noe med opplevelsene de gir gjestene sine.

Takk, OnAir405399

Reisende som så på Verven Kragerø, så også på

Har du vært i Verven Kragerø? Del dine erfaringer!