“Fantastisk”
Anmeldelse av Verven Kragerø

Verven Kragerø
Vurdert som nr. 19 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 12. august 2021

Onsdag inntok vi middagen på Verven - nydelig middag (fiskesuppe)og godt drikke servert på brygga! Anbefales! Service var upåklagelig og pluss for søt servitør!

Takk, 324henkea

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Dårlig service og dårlig mat. Bestikk måtte vi spørre om etter at maten sto på bordet. Hvitvinen var varm. Servitørene var uoppmerksomme.

Takk, Doffen66
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Tok med dama nok en gang på verven for å gi det en ny sjanse. «Svinekam for en hundrings» var reklamen. Svin lite mat nok en gang. Siste gang jeg gir dette forbanna stedet en sjanse!!

Takk, Meander25568839752
Anmeldt 9. august 2021

Trivelig lokale. Var skeptisk etter anmeldelsene her men ble positivt overrasket. Perfekt tilberedt fiskemiddag. De hadde også et øl som passet til fisken. Litt for stor porsjon av en god dessert. Service var ok.

Takk, steinar s
Anmeldt 5. august 2021

Uryddig system og dårlig og servise! Beklager, men anbefaler ikke verven videre.. Jeg ble behandlet dårlig av de ansatte under besøket og vil derfor aldri hit igjen!

Takk, helleskoglundl

Reisende som så på Verven Kragerø, så også på

Har du vært i Verven Kragerø? Del dine erfaringer!