Priceline
Agoda.com
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Fant dette hotellet og anbefales virkelig. Rent og pent og veldig god frokost. I fikk et herlig lite rom med flott vad. Inget å utsette på noe. Her er det bare å nyte Kragerø fra beste beliggenhet til alt

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, 2708acm
Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Flotte rom, perfekt beliggenhet. Alt ligger rett utenfor hotellet Veldig praktisk at man mlttar pinkode på sms. Bare å gå rett inn på rommet. Frokosten var så som så under korona. Ville valgt rom med sjøitsikt om det var tilgjengelig

Dato for oppholdet: april 2021
2  Takk, Koltrip
Anmeldt 19. november 2020 via mobile enheter

Utrolig fint og hyggelig hotell midt i hjertet av Kragerø. Lettvint med kode på døren og nøkkelkort. Rene og pene rom, ingen ting å påpeke. Utrolig gode senger! Frokost i resepsjonen med godt utvalg. Hyggelig og hjelpsom dame i resepsjonen. Kommer definitivt tilbake.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, martineek93
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Positivt overrasket over hotellet. Nyoppusset rom og veldig innovativt speil med blåtann og varme for å forhindre dugg etter en dusj✌️
Står det ikke er frokost, men når vi kom ned sto det müsli, yoghurt, ferdig påsmurte rundstykker og drikke i resepsjonen.
Flott beliggenhet helt ved brygga.
Minuset er manglende lydisolering fra gangen.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, flumpis