“Bra mat, men tafatt personal.”
Anmeldelse av Sakte Fart Kragerø

Sakte Fart Kragerø
Vurdert som nr. 4 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 16. juli 2021

Vi spiste en god middag på sakte fart. Noe som dro ned opplevelsen var at det satt to meget berusede damer der som burde vært bortvist og nektet servering. De ansatte var ikke tøffe nok til å ta tak i det som igjen førte til at det gikk utover oss andre gjestene.

Takk, 195kjetilt

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. Kelneren som tok bestilling og lagde maten gjorde middagen til en helhetlig opplevelse, kan absolutt anbefales!

Takk, GoPlaces19085372411
Anmeldt 13. juli 2021

Jeg kan ikke huske å ha blitt servert dårligere mat. Hva var feil? spurte kokken. Alt, svarte jeg. Entrecoten var seig og usmakelig, grønnsakene overkokte og pommes fritesen var også under pari.

Takk, Kokken_Per
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service av Ali. Nydelig mat og han kom med gode forslag på gode viner, som passet perfekt til maten. Anbefales på det sterkeste! En topp kveld

Takk, Guide255338
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening - solide porsjoner - (burde det være også, prisen tatt i betraktning) - onde stoler - hjalp litt hvis du fikk tak sittepute - Brukte litt tid på å lage maten, men fint og delikat anrettet.

Takk, LTSil

Reisende som så på Sakte Fart Kragerø, så også på

Har du vært i Sakte Fart Kragerø? Del dine erfaringer!