“En skuffelse på Kragerø :-/”
Anmeldelse av Sakte Fart Kragerø

Sakte Fart Kragerø
Vurdert som nr. 4 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Jeg bestilte « Middelhavets delikatesser» og et glass Savuginon Blanc. Nå angrer jeg inderlig at jeg ikke har tatt bilde av tallerkenen. Hvis Gordon Ramsay hadde sett min tallerken skulle han komme med sin saftige vokabular, uten tvil. Jeg kan prøve å oppsummere min opplevelse av maten punktvis:

- Steinbit og Laks har ikke noe med Middelhavet å gjøre så, være så snill og ikke kall den retten «Middelhavets Delikatesser»!!!
- Den visuelle effekten av tallerken har mye å si. Å servere en middag som om den hadde krasjet med en lastebil er ikke helt greit!
- Når man serverer stekte grønnsaker sammen med en slik rett, så må mann ikke «drepe» grønnsakene. Med andre ord må de være litt mer crispy.
- Med sjømat (spesielt av den sorten som ble servert) kan man ikke bruke krydder som matkumin (eller safran). Du kommer langt med bare salt og pepper.
- Det ble servert vann i karaffel med masse rart inni. Det var ærlig talt 3-4 forskjellige ting inni karaffelen. Blant annet, jordbær, agurk, peppermynte mm. Det er helt greit å tilføye litt aroma i vannet, men da må vannet smake som en av de tingene, ikke alt mulig rart!!!!!!! Blæhh!
-Det siste og verste var generell hygiene i restauranten. Jeg fikk skitten glass og skitten serviett (!)

Dessverre, men det var total katastrofe!!

3  Takk, Severin S

Anmeldt 16. juli 2021

Vi spiste en god middag på sakte fart. Noe som dro ned opplevelsen var at det satt to meget berusede damer der som burde vært bortvist og nektet servering. De ansatte var ikke tøffe nok til å ta tak i det som igjen førte til at det gikk utover oss andre gjestene.

Takk, 195kjetilt
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. Kelneren som tok bestilling og lagde maten gjorde middagen til en helhetlig opplevelse, kan absolutt anbefales!

Takk, GoPlaces19085372411
Anmeldt 13. juli 2021

Jeg kan ikke huske å ha blitt servert dårligere mat. Hva var feil? spurte kokken. Alt, svarte jeg. Entrecoten var seig og usmakelig, grønnsakene overkokte og pommes fritesen var også under pari.

Takk, Kokken_Per
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service av Ali. Nydelig mat og han kom med gode forslag på gode viner, som passet perfekt til maten. Anbefales på det sterkeste! En topp kveld

Takk, Guide255338

Reisende som så på Sakte Fart Kragerø, så også på

Har du vært i Sakte Fart Kragerø? Del dine erfaringer!