“Dårligste mat jeg har fått”
Anmeldelse av Sakte Fart Kragerø

Sakte Fart Kragerø
Vurdert som nr. 4 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 19. juli 2021

Bestilte Sjømat-tallerken - det dyreste på menyen. Måtte vente i over en time. Maten så lite delikat ut g smakte absolutt ikke godt. Flere av ingrediensene var rett og slett brent.

3  Takk, AnneH3627

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Litt begrenset meny da vi besøkte stedet. Spicy Burger var saftig, smakfull og sterk, med godt tilbehør fra syltet rødløk til sprøtt bacon. Kunne gjerne hatt noen flere poteter til. Brownien var noe tørr og skulle helst hatt is ved siden av, ikke marengs, men gir den gjerne en ny sjanse en annen gang. Flott å sitte ute på plattingen i sommerværet, med rene border og ryddige omgivelser. Meget god service fra oppmerksom betjening, som vartet oss fint opp!

Takk, larserikv1975
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Jeg bestilte « Middelhavets delikatesser» og et glass Savuginon Blanc. Nå angrer jeg inderlig at jeg ikke har tatt bilde av tallerkenen. Hvis Gordon Ramsay hadde sett min tallerken skulle han komme med sin saftige vokabular, uten tvil. Jeg kan prøve å oppsummere min opplevelse av maten punktvis:

- Steinbit og Laks har ikke noe med Middelhavet å gjøre så, være så snill og ikke kall den retten «Middelhavets Delikatesser»!!!
- Den visuelle effekten av tallerken har mye å si. Å servere en middag som om den hadde krasjet med en lastebil er ikke helt greit!
- Når man serverer stekte grønnsaker sammen med en slik rett, så må mann ikke «drepe» grønnsakene. Med andre ord må de være litt mer crispy.
- Med sjømat (spesielt av den sorten som ble servert) kan man ikke bruke krydder som matkumin (eller safran). Du kommer langt med bare salt og pepper.
- Det ble servert vann i karaffel med masse rart inni. Det var ærlig talt 3-4 forskjellige ting inni karaffelen. Blant annet, jordbær, agurk, peppermynte mm. Det er helt greit å tilføye litt aroma i vannet, men da må vannet smake som en av de tingene, ikke alt mulig rart!!!!!!! Blæhh!
-Det siste og verste var generell hygiene i restauranten. Jeg fikk skitten glass og skitten serviett (!)

Dessverre, men det var total katastrofe!!

3  Takk, Severin S
Anmeldt 16. juli 2021

Vi spiste en god middag på sakte fart. Noe som dro ned opplevelsen var at det satt to meget berusede damer der som burde vært bortvist og nektet servering. De ansatte var ikke tøffe nok til å ta tak i det som igjen førte til at det gikk utover oss andre gjestene.

Takk, 195kjetilt
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. Kelneren som tok bestilling og lagde maten gjorde middagen til en helhetlig opplevelse, kan absolutt anbefales!

Takk, GoPlaces19085372411

Reisende som så på Sakte Fart Kragerø, så også på

Har du vært i Sakte Fart Kragerø? Del dine erfaringer!