“Styr unna dette stedet.”
Anmeldelse av Sakte Fart Kragerø

Sakte Fart Kragerø
Vurdert som nr. 4 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Elendig service og maten kom sent og var dårlig! Styr unna dette stedet.
Servitøren hadde ingen oversikt over vin og virket veldig forvirret. Maten kan ikke kalles tapas, som var det vi hadde bestilt, det var litt ost og spekemat. Ikke verdt prisen.

Takk, benteh539

Anmeldt 23. juli 2021

Vi var der på en varm og hektisk fredag. Utmerket service og god mat. Svært så hyggelig betjening, og god rikelig mat (tapas). God østerriksk vin. Vi kommer tilbake!

Takk, Mapsofmytravels
Anmeldt 23. juli 2021

Har aldri betalt så mye og fått så dårlig mat på en restaurant! Vi bestilte det dyreste som vår på menyen, etter å ha ventet så lenge fordi servitøren hadde rotet med bestillingen gledet vi oss til å få servert sjømat tallerken som kostet nesten 400,- . Vi ble skikkelig skuffet da maten kom. Brødfjøl med 2 sjøkreps, tørr scampi, tunfisk som er for stekt...helt forferdelig!! Burde vært ulovlig å betale så mye for så dårlig mat.... unngå dette stedet.... ikke rart det var det eneste stedet som hadde ledig bord da vi var på dagstur til Kragerø... det ene positive er beliggenhet... fin utsikt ...

Takk, MyPhuongtu
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Surrete servitør, var ikke stor pågang med folk. Ventet lenge på maten, tørr kylling og utrolig lite. 4-5 stk små båtpoteter sina. Utrolig skuffet over både service og maten var dårligste jeg har spist så lenge jeg kan huske. Skuffende.

Takk, 498emiliem
Anmeldt 22. juli 2021

Spurte om rekene var ferske, ja sa servitøren og viste at de pillet dem selv. Dessverre kom rekene definitivt fra lake, og pomfritten ved siden av var kald og blek.
Ellers veldig hyggelig servitør.

Takk, Sam B

Reisende som så på Sakte Fart Kragerø, så også på

Har du vært i Sakte Fart Kragerø? Del dine erfaringer!