“Tapasmiddag.”
Anmeldelse av Sakte Fart Kragerø

Sakte Fart Kragerø
Vurdert som nr. 4 av 19 Restauranter i Kragerø
Anmeldt 31. juli 2021

Perfekt tapas. God service og hyggelig atmosfære.Godt utvalg i både skinker og oster ga en herlig balanse til måltidet.

Takk, martheekj

Anmeldt 31. juli 2021

Nydelig mat og topp service på hyggelige Sakte Fart. Kan anbefales. Vi kommer veldig gjerne tilbake!

Takk, JanneBK
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med god mat og super service. Både tapas-planke, fiskesuppe, hamburger og reke-focaccia ble fikk tommelen opp ved vårt bord. Veldig hyggelig vertinne som hadde full oversikt over gjestene og deres ønsker. Kommer gjerne igjen!

1  Takk, CecilieH2105
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

En kveldstur med venner endte på Sakte Fart. Der ble vi sittende lenger enn planlagt og nøt den gode stemningen i Kragerøs indrefilet. Stedet anbefales om du vil ha en matbit, eller bare ta noen øl.

1  Takk, ElinO118
Anmeldt 25. juli 2021

Anbefaler sterkt tapasplanke i sommervarmen Supergodt! Hyggelig sted, og trivlig og serviceinnstillt personale!

1  Takk, 389catrinf

Reisende som så på Sakte Fart Kragerø, så også på

Har du vært i Sakte Fart Kragerø? Del dine erfaringer!