“Styr unna! Findus frossenmat lager du best hjemme!”

El Paso Western Saloon AS
Vurdert som nr. 18 av 19 Restauranter i Kragerø
Beskrivelse: El Paso Western Saloon er byens eldste restaurant - etablert i 1970. Et besøk hos oss er en opplevelse i en helt unik atomsfære. Stedet er viden kjent for sine gode og saftige biffer og lang tradisjon i å servere god mat. Man kan velge mellom meksikansk mat, grillretter og våre populære amerikanske pizzaer. El Paso har en deilig sommerhave når det er for fint vær til å sitte inne. Nyt gjerne noe forfriskende foran utepeisen om kvelden. I annen etasje har vi et konsert- og selskapslokale. Om sommeren spiller bl.a. Jan Eggum - som har besøk oss hver sommer i 10 år! Fra og med uke 41 Biffaften hver torsdag -Peppersteak og Biff Buffalo kr 199,- -Texasburger og Biffsnadder kr 149,- Pizzabuffet på fredager -Spis så mye pizza du vill kr 99,-
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Valgte stedet på grunn menyen vi så på nettsiden, maten hørtes veldig fristende ut.
Skuffelsen var da stor da det viste seg at de serverer (lett) oppvarmet halv- og helfabrikata..
Pommes frites og potetbåter var fra pose og ikke frityrstekt men lett varmet opp i stekeovn; fikk faktisk kalde potetbåter til burgeren som var langt fra hjemmelaget, fikk riktignok en ekstra skål delvis varme potetbåter etter å ha klaget.
Burgeren var en billig ihjelstekt karbonade med lavt kjøttinnhold. Supernachos som skulle inneholde både cheddar og biffkjøtt var helt tragisk, nachosene var en blanding av soggy, brente og kalde, biffkjøttet var av samme kaliber som burgeren og cheddarrn var i form av en kjip billig saus. Sønnen spiste kylling nuggets, også her i form av frosne nuggets fra butikken varmet i stekeovn, i tillegg var det et langt hår i maten til sønnen.
Vi klaget og fikk riktignok 20% rabatt på hovedrettene; men 807kr for tre brus, en pils, en forrett og tre hovedretter føles som et ran; at restauranten har eksistert i over 50 år fremstår som et under!

Takk, briangQ8717BM

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Dette er den dårligste maten vi noensinne har fått servert. Dårlig tilberedt frossen mat som kun er varmet opp. Pommes frites var frosne på innsiden, nuggets hadde hår i seg, burger var en mørje av noe som knapt kan kalles en burger. Full i e-stoffer og gummi-aktig konsistens. Så langt fra "hjemmelaget" som det kan bli. Guacamole var basert på ertepuree, cheddar var fra posesaus, salsa smakte ketchup. Vi klaget på maten og fikk en 20% discount men selv det kan ikke veie opp for kvaliteten. Servitører var hyggelige og gjør sitt beste men mangler god koordinering med kjøkken. Uansett: Styr langt unna denne! Du vil være mer fornøyd med pølse på bensinstasjon.

Takk, I8383LSmarias
Anmeldt 28. september 2020 via mobile enheter

Bestilte nachos og Kragerø-pizza. Pizzaen var rett og slett smakløs, lagd på en frossen ferdigbunn. En vanlig Grandiosa smaker ti ganger bedre. Nachoen hadde lite kjøtt og smak. Vi måtte også gå bort til baren og bestille mer drikke selv om vi var de eneste gjestene i lokalet. Stedet er stilig, men det må bli både bedre mat og kundeservice for at det skal gå an å spise der. Det var 1. og siste gang vi var der.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Cathinkar
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Hva har skjedd med pizza - har smakt godt tidligere, men nå med tørr ferdig bunn kan jeg ikke anbefale den

Dato for besøk: september 2020
Takk, 672ragnhilds
Anmeldt 13. august 2020

Vi ble veldig godt tatt mot av en hyggelig servitør som faktisk snakket norsk. Fikk et flott bord ved kaikanten og det ble rask servering av drikkevarer mens menyen ble studert på mobilen. Maten Pizza og nachos ble rask servert og maten smakte utmerket . Prisene var rimelige og servicen var igjen upåklagelig. Det ble en koselig og trivelig opplevelse for oss fire vestlendinger som er veldig glad i Kragerø.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 555harrye

Reisende som så på El Paso Western Saloon AS, så også på

Har du vært i El Paso Western Saloon AS? Del dine erfaringer!