“El Paso leverer!”

El Paso Western Saloon AS
Vurdert som nr. 18 av 19 Restauranter i Kragerø
Beskrivelse: El Paso Western Saloon er byens eldste restaurant - etablert i 1970. Et besøk hos oss er en opplevelse i en helt unik atomsfære. Stedet er viden kjent for sine gode og saftige biffer og lang tradisjon i å servere god mat. Man kan velge mellom meksikansk mat, grillretter og våre populære amerikanske pizzaer. El Paso har en deilig sommerhave når det er for fint vær til å sitte inne. Nyt gjerne noe forfriskende foran utepeisen om kvelden. I annen etasje har vi et konsert- og selskapslokale. Om sommeren spiller bl.a. Jan Eggum - som har besøk oss hver sommer i 10 år! Fra og med uke 41 Biffaften hver torsdag -Peppersteak og Biff Buffalo kr 199,- -Texasburger og Biffsnadder kr 149,- Pizzabuffet på fredager -Spis så mye pizza du vill kr 99,-
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

El Paso leverer
Har besøkt stedet mange ganger i sommer og her er det orden i sysakene. Oppmerksomme servitører uansett hvor fullt det er. Maten er av jevn og god kvalitet, selv om prisnivået er noe høyt. Stedet er verdt et besøk i seg selv med uforandret interiør og kontinuerlig drift siden 1970. Du har ikke vært i Kragerø hvis ikke du har vært på El Paso!

Takk, Arve K

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fikk bord ytterst på brygga i solen, og ble raskt betjent av en veldig hyggelig ung kvinnelig servitør. Drikken kom raskt på bordet, og vi ventet heller ikke lenge på maten. Maten, pizza og nachos, som forventet. Store porsjoner og velsmakende.
Den oppmerksomme og hyggelige servitøren gjorde dette til en god lunsjopplevelse.

Takk, hilnor
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Familie på restaurant, ventet lenge på mat og når den først kom var biff full av slintrer. Pratet med servitør som skulle fikse ny og ventet i 30 min. Når servitør ble spurt hva som skjedde ble vi opplyst om at det ville ta ytterlige 10 min før mat kom. Valgte å avbestille, noe servitør først ikke gikk med på men endret på etter hvert. Gikk sulten derfra.
Sørgelig at en så god tradisjon blir ødelagt av så enkelt problem å løse.

Takk, kimoX4112AW
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Ventet i 25 min før en servitør kom til bordet for å ta bestilling av mat og drikke. Maten kom etter 30 min, så totalt 55 min fra vi satt oss til maten kom på bordet. Ellers dårlig oppfølging fra servitørene.

Takk, Herman H
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Valgte stedet på grunn menyen vi så på nettsiden, maten hørtes veldig fristende ut.
Skuffelsen var da stor da det viste seg at de serverer (lett) oppvarmet halv- og helfabrikata..
Pommes frites og potetbåter var fra pose og ikke frityrstekt men lett varmet opp i stekeovn; fikk faktisk kalde potetbåter til burgeren som var langt fra hjemmelaget, fikk riktignok en ekstra skål delvis varme potetbåter etter å ha klaget.
Burgeren var en billig ihjelstekt karbonade med lavt kjøttinnhold. Supernachos som skulle inneholde både cheddar og biffkjøtt var helt tragisk, nachosene var en blanding av soggy, brente og kalde, biffkjøttet var av samme kaliber som burgeren og cheddarrn var i form av en kjip billig saus. Sønnen spiste kylling nuggets, også her i form av frosne nuggets fra butikken varmet i stekeovn, i tillegg var det et langt hår i maten til sønnen.
Vi klaget og fikk riktignok 20% rabatt på hovedrettene; men 807kr for tre brus, en pils, en forrett og tre hovedretter føles som et ran; at restauranten har eksistert i over 50 år fremstår som et under!

Takk, briangQ8717BM

Reisende som så på El Paso Western Saloon AS, så også på

Har du vært i El Paso Western Saloon AS? Del dine erfaringer!