“Flott beliggenhet og hyggelig betjening”

El Paso Western Saloon AS
Vurdert som nr. 18 av 19 Restauranter i Kragerø
Beskrivelse: El Paso Western Saloon er byens eldste restaurant - etablert i 1970. Et besøk hos oss er en opplevelse i en helt unik atomsfære. Stedet er viden kjent for sine gode og saftige biffer og lang tradisjon i å servere god mat. Man kan velge mellom meksikansk mat, grillretter og våre populære amerikanske pizzaer. El Paso har en deilig sommerhave når det er for fint vær til å sitte inne. Nyt gjerne noe forfriskende foran utepeisen om kvelden. I annen etasje har vi et konsert- og selskapslokale. Om sommeren spiller bl.a. Jan Eggum - som har besøk oss hver sommer i 10 år! Fra og med uke 41 Biffaften hver torsdag -Peppersteak og Biff Buffalo kr 199,- -Texasburger og Biffsnadder kr 149,- Pizzabuffet på fredager -Spis så mye pizza du vill kr 99,-
Anmeldt 16. august 2021

Vi spiste middag her og fikk bord ute ved vannet. Utrolig fin beliggenhet. Vi bestilte raskt mat og drikke og fikk drikke servert ganske raskt. Vi bestilte en liten nachos og pepperbiff. Det var antagelig en del ungdommer med sommerjobb her, og de var utrolig søte og behjelpelige. Superflinke! Liten nachos var utrolig mye mat, og det du kan forvente basert på det som står på menyen. Pepperbiffen var også bra, men med litt lite tilbehør. Vi var begge inne for å bruke toalettet, og må si opplevelsen av stedet inne og ute ga to veldig forskjellige inntrykk. Veldig flott ute!

Takk, Marie O

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

El Paso leverer
Har besøkt stedet mange ganger i sommer og her er det orden i sysakene. Oppmerksomme servitører uansett hvor fullt det er. Maten er av jevn og god kvalitet, selv om prisnivået er noe høyt. Stedet er verdt et besøk i seg selv med uforandret interiør og kontinuerlig drift siden 1970. Du har ikke vært i Kragerø hvis ikke du har vært på El Paso!

Takk, Arve K
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fikk bord ytterst på brygga i solen, og ble raskt betjent av en veldig hyggelig ung kvinnelig servitør. Drikken kom raskt på bordet, og vi ventet heller ikke lenge på maten. Maten, pizza og nachos, som forventet. Store porsjoner og velsmakende.
Den oppmerksomme og hyggelige servitøren gjorde dette til en god lunsjopplevelse.

Takk, hilnor
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Familie på restaurant, ventet lenge på mat og når den først kom var biff full av slintrer. Pratet med servitør som skulle fikse ny og ventet i 30 min. Når servitør ble spurt hva som skjedde ble vi opplyst om at det ville ta ytterlige 10 min før mat kom. Valgte å avbestille, noe servitør først ikke gikk med på men endret på etter hvert. Gikk sulten derfra.
Sørgelig at en så god tradisjon blir ødelagt av så enkelt problem å løse.

Takk, kimoX4112AW
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Ventet i 25 min før en servitør kom til bordet for å ta bestilling av mat og drikke. Maten kom etter 30 min, så totalt 55 min fra vi satt oss til maten kom på bordet. Ellers dårlig oppfølging fra servitørene.

Takk, Herman H

Reisende som så på El Paso Western Saloon AS, så også på

Har du vært i El Paso Western Saloon AS? Del dine erfaringer!