“Den verste restaurantopplevelsen i mitt 42 år lange liv. Styr unna, dette er ELENDIG!”

El Paso Western Saloon AS
Vurdert som nr. 18 av 19 Restauranter i Kragerø
Beskrivelse: El Paso Western Saloon er byens eldste restaurant - etablert i 1970. Et besøk hos oss er en opplevelse i en helt unik atomsfære. Stedet er viden kjent for sine gode og saftige biffer og lang tradisjon i å servere god mat. Man kan velge mellom meksikansk mat, grillretter og våre populære amerikanske pizzaer. El Paso har en deilig sommerhave når det er for fint vær til å sitte inne. Nyt gjerne noe forfriskende foran utepeisen om kvelden. I annen etasje har vi et konsert- og selskapslokale. Om sommeren spiller bl.a. Jan Eggum - som har besøk oss hver sommer i 10 år! Fra og med uke 41 Biffaften hver torsdag -Peppersteak og Biff Buffalo kr 199,- -Texasburger og Biffsnadder kr 149,- Pizzabuffet på fredager -Spis så mye pizza du vill kr 99,-
Anmeldt 15. september 2021

Vi skulle feire bursdag ute på restaurant med barnevennlig meny og tenkte at El Paso måtte være passende. Men mer feil kunne vi ikke tatt.

Fra det øyeblikket vi kom inn og overhodet ikke ble møtt av betjening i det hele tatt, ante jeg litt ugker i mosen, men det var bare ett annet menneske i restauranten, så det kan ikke ha vært så hektisk..?

Vi satt oss ved et bord og ventert. Ingen kom. Vi gikk til baren og tok med oss menyer til bordet. Etter 10 minutter kommer det endelig et uengasjert menneske for å ta vår bestilling. Men det var ikke det letteste i verden.

Jeg spurte om å få nachos uten chips, med salat til istedet. Det kunne jeg absolutt ikke. Og det var nok egentlig like greit, fordi datteren vår (som ELSKER nachos),! bestilte nachos. Da den kom var den, til hennes fortvilelse, uspiselig. Rett og slett kvalmende. Blaute chips druknet i en halvkilo smeltet cheddar. Med litt tørr kjøttdeig og et lass med salsa og rømme på topp. Jeg tok én gaffel for å smake og jeg brakk meg nesten. Vemmelig. Så mannen min gikk for å klage. Det uengasjert barpersonalet bare stirret dumt på han og ga totalt blaffen.

Jeg valgte pepperbiff istedet for nachos og ba om å få ekstra, mye stekte grønnsaker istedet for poteter. Og det jeg fikk var en klump kjøtt av noe slag, oppå et lite Berg av paprika, sopp og løk. Med en kald, lys beige gelelignende" ubestemmelig gugge av en "saus", ved siden av. Jeg er fortsatt usikker på hva den sausen skulle være.

Ved slutten av måltidet bestemte vi oss for å droppe desserten og be om regningen. Det måtte jeg gjøre oppe ved disken, og til tross for at spesielt nachosene var helt uspiselig måtte jeg altså betale full pris uten så mye som en beklagelse. 1500 kroner fattigere er jeg dypt skuffet over dette oppmeggende

Det er ikke bare dårlig service. Det er totalt FRAVÆR av service. Og jeg anbefaler alle Å bare styre unna.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 635bareb

Anmeldt 16. august 2021

Vi spiste middag her og fikk bord ute ved vannet. Utrolig fin beliggenhet. Vi bestilte raskt mat og drikke og fikk drikke servert ganske raskt. Vi bestilte en liten nachos og pepperbiff. Det var antagelig en del ungdommer med sommerjobb her, og de var utrolig søte og behjelpelige. Superflinke! Liten nachos var utrolig mye mat, og det du kan forvente basert på det som står på menyen. Pepperbiffen var også bra, men med litt lite tilbehør. Vi var begge inne for å bruke toalettet, og må si opplevelsen av stedet inne og ute ga to veldig forskjellige inntrykk. Veldig flott ute!

Takk, Marie O
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

El Paso leverer
Har besøkt stedet mange ganger i sommer og her er det orden i sysakene. Oppmerksomme servitører uansett hvor fullt det er. Maten er av jevn og god kvalitet, selv om prisnivået er noe høyt. Stedet er verdt et besøk i seg selv med uforandret interiør og kontinuerlig drift siden 1970. Du har ikke vært i Kragerø hvis ikke du har vært på El Paso!

Takk, Arve K
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fikk bord ytterst på brygga i solen, og ble raskt betjent av en veldig hyggelig ung kvinnelig servitør. Drikken kom raskt på bordet, og vi ventet heller ikke lenge på maten. Maten, pizza og nachos, som forventet. Store porsjoner og velsmakende.
Den oppmerksomme og hyggelige servitøren gjorde dette til en god lunsjopplevelse.

Takk, hilnor
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Familie på restaurant, ventet lenge på mat og når den først kom var biff full av slintrer. Pratet med servitør som skulle fikse ny og ventet i 30 min. Når servitør ble spurt hva som skjedde ble vi opplyst om at det ville ta ytterlige 10 min før mat kom. Valgte å avbestille, noe servitør først ikke gikk med på men endret på etter hvert. Gikk sulten derfra.
Sørgelig at en så god tradisjon blir ødelagt av så enkelt problem å løse.

Takk, kimoX4112AW

Reisende som så på El Paso Western Saloon AS, så også på

Har du vært i El Paso Western Saloon AS? Del dine erfaringer!