“Grei pizza fryktelige toaletter”
Anmeldelse av Tollboden Restaurant

Tollboden Restaurant
Vurdert som nr. 12 av 18 Restauranter i Kragerø
Beskrivelse: Tollboden Restaurant ligger ved vannet, i hjertet av Kragerø sentrum – også kalt for «Perlen» blant kystbyene. Hos oss serveres det sørlandsstemning, feriefølelse og mye god mat og drikke – både inne og ute. På menyen finnes det klassiske retter, med inspirasjon fra flere europeiske og asiatiske land. Maten er av hjemmelaget kvalitet, laget med kjærlighet og av norske kortreiste råvarer. Vi tar også imot selskaper og vi tilbyr vinsmaking i vår vinkjeller.
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Pizzaen var god men litt smakløs, men toalettene var fryktelige. Man vasset i papir og urin. Og det stinket der inne !!

Takk, ankilie

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men tok sin tid. Fant en stor plastbit i maten. Kunne få en is som kompensasjon, men siden kvelden var kald og det ikke fantes tepper å oppdrive var ikke det aktuelt.

Takk, jhholen
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Cæsarsalat med smakløs/tam dressing. Salaten hadde ligget for lenge med dressingen på før den havnet på tallerkenen, resultat at salaten var slapp. Harde krutonger som var umulig å tygge.

En i følget fikk ikke bacon på Cæsarsalaten, men dette ble raskt rettet opp.

Inntrykket er at det går vel raskt i svingene.

Blid betjening trekker opp.

Skitne toaletter med såpe- og vannsøl på gulvet på dame-wc.

Var kø for å få bord. Ble sittende ganske lenge før fikk bestilt drikke og mat.

Fin beliggenhet!

2  Takk, Irissandvikh2018
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Tok 20 min å bestille.
Drikke kom etter ytterlige 20 min.
Maten ytterlige 30 min.

Pizzaen var smakløs og overpriset. Avbestilt desserten og ba om regningen.

Det lå også en gammel posesnus i bordet mellom plankene.

1  Takk, Ski_9na
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Smakløs, tam og alt for tynn fiske- og sjømatsuppe, uten fisk! -servert med tørt brød uten smør. Toro ferdigsuppe lagd på vann er bedre. At suppa ikke var glovarm da den ble servert kan jo ha noe med ventetiden å gjøre. 55 minutter å vente på suppe, pizza og pulled pork er vel i alle fall 20 minutter for lenge. Kun kaldt vann for å vaske hendene ved toalettet, ingen søppelbøtte for å kaste håndtørkepapir ved vasken. Hmm - noe for mattilsynet kanskje?

Takk, andreastrondal

Reisende som så på Tollboden Restaurant, så også på

Har du vært i Tollboden Restaurant? Del dine erfaringer!