“Den ytre fasaden er bra, men styr unna!”
Anmeldelse av Tollboden Restaurant

Tollboden Restaurant
Vurdert som nr. 17 av 19 Restauranter i Kragerø
Beskrivelse: Tollboden Restaurant ligger ved vannet, i hjertet av Kragerø sentrum – også kalt for «Perlen» blant kystbyene. Hos oss serveres det sørlandsstemning, feriefølelse og mye god mat og drikke – både inne og ute. På menyen finnes det klassiske retter, med inspirasjon fra flere europeiske og asiatiske land. Maten er av hjemmelaget kvalitet, laget med kjærlighet og av norske kortreiste råvarer. Vi tar også imot selskaper og vi tilbyr vinsmaking i vår vinkjeller.
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Ja, kva skal ein seie. Du får tilvist plass av ein sur Svensk «hovmester» Vi bestiller og maten får vi servert etter 55 minutt. Framleis manglar vi drikke som vi bestilte saman med maten. Etter å ha purra tre ganger så får vi drikke, men først etter at ein av oss har spist opp (kjøtt er best varmt). Når maten i tillegg ikkje er spesielt god, så er det mange andre betre plassar å gå ut for å ete i Kragerø.

1  Takk, Generalmajor
Tollboden_Restaurant, Agency / Consultant på Tollboden Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei,

Takk for at du delte din opplevelse med oss. Vi vil samtidig få beklage på det sterkeste at ditt besøk ikke sto til forventningene, verken for servicen eller maten som ble servert.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hadde forhåndsbestilt bord 1 mnd i forveien. Når vi kom regnet det og vi ble henvist til et bord midt i regnet. Fikk beskjed av en ekstremt arrogant servitør at det måtte vi bare regne med i Norge. Da vi foreslo å vente litt for å se om noen gikk, fikk vi bare beskjed om at da ville neste bordsetting bli prioritert. Har aldri opplevd maken til dårlig kundeservice noen gang. Besøk ikke dette stedet, i alle fall ikke hvis det ikke er garantert sol, da vi ikke var alene om å måtte finne et annet sted å spise.

Takk, Hans-Ingar L

Hei,

Vi få beklage på det sterkeste servicen du opplevde hos oss. Dette er ikke slik vi ønsker å ha det, og takker for din tilbakemelding, slik at vi kan arbeide med å gi en bedre opplevelse til våre gjester.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig uteservering med fresh meny. Fiskesuppen var ypperlig, med gode råvarer og stor porsjon. Flinke servitører og god beliggenhet. Anbefales.

Takk, JFPJAH

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen.

Anmeldt 25. juli 2021

Gruppe på 5 ventet lenge (mye folk ute i Kragerø)
Hovmester smilte ca 2 ganger ila 25 min venting og var gjennomgående usympatisk og sur. Hun fant endelig ett bord, viste vei og vasket over med en klut fra en bøtte derav vannet ikke var skiftet den tiden vi stod og ventet på bord.
Smilende servitør, bestillte blåskjell og skagen-smørbrød, maten kom ila 5 min, smørbrødene var fine men blåskjellene var tørre og lunken temp på varm tallerk veldig tydelig at maten står ferdig klar og går ut på "samlebånd".

All maten var godt på smak, hovmester burde virkelig finne seg en annen jobb og blåskjellene skulle vært ferske ut av kjelen..

God sommer.

Takk, KaKriMo

Hei,

Vi vil beklage på det sterkeste servicen du opplevde hos oss, men takker for din tilbakemelding slik at vi kan arbeide med å bli bedre.

Anmeldt 24. juli 2021

Bestilt fiskesuppe, det vært verre enn Fjordland! Porsjon er også små.
Ok utsikt, tjenester er også bare ok.

Takk, 131almira

Hei,

Takk for at du delte din opplevelse med oss. Vi beklager på det sterkeste at ditt besøk ikke sto til forventningene.

Reisende som så på Tollboden Restaurant, så også på

Har du vært i Tollboden Restaurant? Del dine erfaringer!